  • 81. Data: 2018-03-10 23:11:04
    Temat: Re: Jak to jest z tymi przelewami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Mar 2018 11:25:38 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "J.F." 17e1ti0ao4w6j.lnw2y5407cul$....@4...net
    >
    > Skoro Ci -- Ty przetestuj.
    > I ewentualnie -- opublikuj wyniki.

    Nie mam kilku kont w jednym banku.

    > Po to, by otrzymać 300 pln. Za ględzenie z pijakami :)
    > nie ma szmalu, a za lanie telefonem -- jest.

    A potem trzeba placic za karte :-)

    > Do tej pory płacił przez nieostrożność? Był okradany?
    >
    > JF -- miałeś jakiś pogrzeb w rodzinie?
    > Moja propozycja -- nie pisz po pijaku!

    Moze jak z mBankiem. Zastrzegl sobie, ze na WOSP gora milion ... i nie
    pomoglo, i tak musial zaplacic 7 :-)

    > Niektóre wydarzenia śledzisz uważnie, inne ignorujesz.
    > Niby Twoje prawo, ale IMO niełatwo ominąć problem
    > niedawnej nowelizacji ustawy o IPN -- a Ty sugerujesz,
    > iż tego problemu nie znasz.
    >
    > MMorawiecki wyjaśniał przed kamerami, publicznie, jakie
    > będą zapadały wyroki w sądach polskich w sprawach związanych
    > z nowelizacją ustawy dotyczącej IPN.
    >
    > Taką wypowiedzią Morawiecki zdradził chęć
    > dyktowania wyroków polskim sądom...
    >
    > IMO niepokojąca sprawa:

    IMO przesadzasz, ale ... sady maja sadzic wedlug obowiazujacego prawa.

    Skoro odpowiednia ustawe wprowadzono, to chyba moze sie premier
    wypowiedziec jak ja rozumiec ... jego zdaniem, bo nie pamietam -
    projekt rzadowy czy poselski.

    > Morawiecki nie może wypowiadać się jako:
    > - ustawodawca (nawet wtedy, gdy jest elementem ustawodawcy)

    Nie jest poslem.

    > - wróżbita (brak ;) mi argumentów)

    Czemu nie?

    kinierami-z-niemiec-do-hawany-6037847078498945a

    > Co wg Ciebie ten epizod wyraża?

    Nikt tych Zydow nie lubil :-)

    J.

  • 82. Data: 2018-03-11 00:28:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" p80brf$gic$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > (właśnie jakaś pani wciskała mi telefonicznie kit z takiej firmy)

    > BZWBKKBSg Wysyła te niechciane debetówki nie przez
    > nieuwagę, ale wysyła zgodnie ze swymi zamiarami,
    > świadomie, celowo -- chcąc wydoić klienta.
    > (konto nie notuje żadnych innych obrotów poza
    > prowizjami związanymi z niechcianymi debetówkami
    > i odsetkami od tych prowizji)

    > To forpoczta polskiego państwa -- które za jakiś
    > czas (pod rządami premiera Mateusza Morawieckiego)
    > będzie pobierało opłaty za niechcianą ,,opiekę''.
    > (przykładowo -- telewizję, prasę, poranną kawę,

    https://www.tvp.info/36243868/byly-szef-mon-za-szybk
    im-przywroceniem-obowiazkowej-sluzby-wojskowej

    Jak zaznaczył, teraz są inne czasy, a wojsko nie jest dziś
    narzędziem sowieckim, narzędziem niszczenia ludzi, a szansą
    na wielki skok cywilizacyjny tych osób, które w nim są, a także
    na budowę własnej osobowości i służbę narodowi oraz może być
    wielką przygodą osobistą.

    Ciekawi mnie, kto Macierewiczowi tłumaczył teksty fuhrera... ;)

    Tak czy siak -- podążanie za wschodzącym Słońcem jest ekscytujące... ;)

    https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/2048289,Anto
    ni-Macierewicz-za-przywroceniem-powszechnego-poboru-
    wojskowego-zagrozeniem-jest-Rosja

    Antoni Macierewicz za przywróceniem powszechnego poboru wojskowego: zagrożeniem
    jest Rosja

    Moim zdaniem obronę przed Rosją może zapewnić Polsce jedynie
    dyplomacja podparta wspólnymi interesami polsko-rosyjskimi
    a ewentualna wojna (o pokój i pojednanie -- oczywiście!!!)
    militarna może przynieś po prostu zagładę biologiczną.

    Zapewne niemal 100 lat temu podobnie ostrzegano przed AHitlerem
    i narodowym socjalizmem -- ale bezskutecznie, gdyż obłęd Hitlera
    (i jemu podobnych nazistów) najzwyczajniej nie mieścił się zdrowym
    ludziom w umysłach...

    IMO nadarza się doskonała ;) okazja -- Polacy mogą wypełnić lukę
    gospodarczą (obecnie polska produkcja jest raczej na niskim poziomie)
    produkcją militariów, a nawet przestawić całą polską gospodarkę na
    potrzeby wojny!

    -=-

    Aby było jasne -- jestem zwolennikiem silnej armii, ale IMO zadaniem
    państwowej armii jest obrona ludności cywilnej, nie zaś poszukiwanie
    wrogów i wojowanie przeciwko innej armii, czy innym armiom.

    -=-

    Co do broni palnej -- IMO Polacy nie dorośli do posiadania
    i przechowywania broni palnej w prywatnych domach.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 83. Data: 2018-03-11 01:22:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1o1g4hxy6kbss.pgqorv977ysw$....@4...net

    > A potem trzeba placic za karte :-)

    Zapytałem w Paribasie o opłaty karciane. Odpowiedź sugerowała,
    iz trzeba mieć kuku na muniu, by pobireać opłaty za debetówki.

    > Moze jak z mBankiem. Zastrzegl sobie, ze na WOSP gora
    > milion ... i nie pomoglo, i tak musial zaplacic 7 :-)

    Paribas inwestuje w reklamy, pokazując w tych reklamach bardzo
    wyraźnie liczbę 300 -- nie ma tu miejsca na przeoczenie.

    To nie SyneCek z jego błędnym pułapem cofkowym.

    Podobnie z CA -- co obiecał, to chętnie dał.

    > IMO przesadzasz, ale ... sady maja sadzic wedlug obowiazujacego prawa.

    Więc mają sądzić pod dyktando Morawieckiego, czy zgodnie z prawem?
    Prawo nie daje Morawieckiemu (premierowi czy prezesowi banku, czy
    prywatnemu) nadzoru nad sumieniami sędziów.

    Zauważ, że Morawiecki kiedyś odejdzie -- prawo pozostanie.
    Nawet jeśli teraz (prawem kaduka) Morawiecki miałby nadzwyczajny
    wpływ na wyroki -- kiedyś sędziowie pozbędą się tego gorsetu.

    > Skoro odpowiednia ustawe wprowadzono, to chyba moze sie premier
    > wypowiedziec jak ja rozumiec ... jego zdaniem, bo nie pamietam -
    > projekt rzadowy czy poselski.

    Morawiecki jednoznacznie wyjaśniał publicznie -- jakie będą
    zapadały wyroki. Nie mówił, jak on to widzi, ale przepowiadał
    konkretne wyroki w konkretnych sprawach. Mówił tak, jak może
    mówić szef firmy (banku chociażby) o wyrokach ferowanych przez
    tę firmę pod dyktando tegoż szefa. Coś na kształt:

    - owszem, wprowadziliśmy bezwzględne opłaty za debetówki,
    ale jeśli klient wykona 5 transakcji, opłata nie
    zostanie naliczona z uwagi na miłosierdzie

    Problem w tym, że w banku on może narzucić ostre prawo i podać
    jednoznaczną wykładnię liberalizującą, ale w prawie państwowym
    sądy interpretują intencje ustawodawcy wg swego uznania,
    czytając ustawy i ignorując wypowiedzi telewizyjne.

    Rozumiesz, co mam na myśli? Morawiecki wyjawił, iż czuje się
    właścicielem (dyktatorem) państwa. Co w sercu -- to na widelcu.

    > Nie jest poslem.

    > Czemu nie?

    Bo zazwyczaj wróżbita jest świrem.
    Jak śpiewał Kaczmarski:

    - losu nie zmienią wam wróżby

    Wróżbą nie może zmienić losu -- co chyba jasne.

    Jeśli dobry wróżbita przepowie Ci wygraną w totka -- musisz
    wygrać, zatem wróżbita nie może mieć wpływu na przyszłość. ;)
    Determinizm -- ubezwłasnowolnienie. Cokolwiek uczynisz -- nic
    zmienić nie zdołasz. Pojmujesz?

    Wróżbita (Maciej czy Mateusz) wywróży napad na bank -- czy policja
    może uprzedzić bandziorów? Oczywiście nie -- bo gdyby uprzedziła,
    wróżbą nie spełniłaby się, więc wróżbita (Maciej czy Mateusz)
    okazałby się fałszywym wróżbitą.

    Wędrówki w czasie na razie ;) nie są możliwe.

    >>> https://wiadomosci.wp.pl/dramatyczny-rejs-z-938-ucie
    kinierami-z-niemiec-do-hawany-6037847078498945a

    > Nikt tych Zydow nie lubil :-)

    Piszesz -- ,,nikt nie lubił: Katolików, Muzułmanów, Luteranów''?
    Czy raczej -- -- ,,nikt nie lubił: katolików, muzułmanów, luteranów''?

    Nikt ich nie lubił? -- ale pod koniec wojny tracono
    majątki na ratowanie tych właśnie nielubianych żydów.
    (Raoul Wallenberg czy Joel Brand i jemu podobni)