  • 1. Data: 2018-02-24 11:13:16
    Temat: Citibank - automatyczna spłata karty kredytowej?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Dałem się skusić na promocję konta w citku i sobie pomyślałem, że jak
    już mam, to zaprogramuję automatyczne spłacanie karty - ale nie widzę
    takiej opcji.

    Jest guzik 'przelewy i zlecenia stałe', ale jak wybiorę po lewej konto,
    a po prawej konto karty, to do wyboru jest 'spłać saldo z wyciągu/saldo
    na dzis/kwotę minimalną/inną' a jak wybiorę, to tyle spłaci i koniec.
    Żadnego powtarzania, ba, nawet daty przyszłej się nie da wpisać.

    Tak ma być?

    MJ

  • 2. Data: 2018-02-24 13:10:50
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-02-24 o 11:13, Michal Jankowski pisze:
> [...]
    > na dzis/kwotę minimalną/inną' a jak wybiorę, to tyle spłaci i koniec.
    > Żadnego powtarzania, ba, nawet daty przyszłej się nie da wpisać.

    Też mam w planie to zrobić, ale jeszcze nie zajrzałem.
    Wiem, że w Citi to ma działać na zasadzie polecenia zapłaty.
    Przypuszczam, że to może być jakiś inny zakamarek systemu niż szukasz.

    Ciekaw jestem, czy jak to zrobię to będę od razu wiedział który wyciąg
    się spłaci.
    Czy taki, który w momencie deklarowania tego polecenia zapłaty jest już
    wystawiony się spłaci czy nie.
    Innymi słowy w którym momencie odpalane jest polecenia zapłaty - jak
    jest wystawiany wyciąg z karty, czy jak przychodzi termin.
    Ktoś wie?
    P.G.

  • 3. Data: 2018-02-24 13:57:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-02-24 o 13:10, Piotr Gałka pisze:

    > Też mam w planie to zrobić, ale jeszcze nie zajrzałem.
    > Wiem, że w Citi to ma działać na zasadzie polecenia zapłaty.
    > Przypuszczam, że to może być jakiś inny zakamarek systemu niż szukasz.

    Znalazłem osobną pozycję w 'usługach i profilu'. Ale poczekam, aż się
    wygeneruje następny wyciąg...

    MJ