    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak to jest z tymi przelewami
    Date: Sun, 11 Mar 2018 00:28:36 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" p80brf$gic$...@n...news.atman.pl

    > Pobiera za nieaktywne (czyli nieużyteczne)
    > debetówki, które wysyła wbrew woli klienta.
    > Jest jak masa naciągaczy wciskających starszym
    > ludziom: wełnę, garnki, urządzenia do masowania...
    > (właśnie jakaś pani wciskała mi telefonicznie kit z takiej firmy)

    > BZWBKKBSg Wysyła te niechciane debetówki nie przez
    > nieuwagę, ale wysyła zgodnie ze swymi zamiarami,
    > świadomie, celowo -- chcąc wydoić klienta.
    > (konto nie notuje żadnych innych obrotów poza
    > prowizjami związanymi z niechcianymi debetówkami
    > i odsetkami od tych prowizji)

    > To forpoczta polskiego państwa -- które za jakiś
> [...]

    https://www.tvp.info/36243868/byly-szef-mon-za-szybk
    im-przywroceniem-obowiazkowej-sluzby-wojskowej

    Jak zaznaczył, teraz są inne czasy, a wojsko nie jest dziś
    narzędziem sowieckim, narzędziem niszczenia ludzi, a szansą
    na wielki skok cywilizacyjny tych osób, które w nim są, a także
    na budowę własnej osobowości i służbę narodowi oraz może być
    wielką przygodą osobistą.

    Ciekawi mnie, kto Macierewiczowi tłumaczył teksty fuhrera... ;)

    Tak czy siak -- podążanie za wschodzącym Słońcem jest ekscytujące... ;)

    https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/2048289,Anto
    ni-Macierewicz-za-przywroceniem-powszechnego-poboru-
    wojskowego-zagrozeniem-jest-Rosja

    Antoni Macierewicz za przywróceniem powszechnego poboru wojskowego: zagrożeniem
    jest Rosja

    Moim zdaniem obronę przed Rosją może zapewnić Polsce jedynie
    dyplomacja podparta wspólnymi interesami polsko-rosyjskimi
    a ewentualna wojna (o pokój i pojednanie -- oczywiście!!!)
    militarna może przynieś po prostu zagładę biologiczną.

    Zapewne niemal 100 lat temu podobnie ostrzegano przed AHitlerem
    i narodowym socjalizmem -- ale bezskutecznie, gdyż obłęd Hitlera
    (i jemu podobnych nazistów) najzwyczajniej nie mieścił się zdrowym
    ludziom w umysłach...

    IMO nadarza się doskonała ;) okazja -- Polacy mogą wypełnić lukę
    gospodarczą (obecnie polska produkcja jest raczej na niskim poziomie)
    produkcją militariów, a nawet przestawić całą polską gospodarkę na
    potrzeby wojny!

    -=-

    Aby było jasne -- jestem zwolennikiem silnej armii, ale IMO zadaniem
    państwowej armii jest obrona ludności cywilnej, nie zaś poszukiwanie
    wrogów i wojowanie przeciwko innej armii, czy innym armiom.

    -=-

    Co do broni palnej -- IMO Polacy nie dorośli do posiadania
    i przechowywania broni palnej w prywatnych domach.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,