  • 11. Data: 2016-07-25 11:52:53
    Temat: Re: Jak to jest z linkami własnymi na pl.biznes.banki?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 11:25:52 UTC+2 użytkownik m napisał:

    > Swoją drogą, to jest naprawdę super filtr (ignoruj odpowiedzi) - po
    > prostu Ci znika osoba w ogóle. Ja momentami zapomniaem że tutaj na
    > grupie grasuje Eneuel, że A.Lawa na pl.soc.prawo i kilku jeszcze innych.
    Lawa już chyba zniknął z usenetu. Przynajmniej ja już chyba z rok jego postów nie
    widziałem

  • 12. Data: 2016-07-25 13:27:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-25 o 11:26, m pisze:

    > W thunderbirdzie jest filtr na delikwenta i odpowiedzi na niego, pewnie
    > dla tego go nie widzisz.

    Też go nie widzę, a mam thunderbirda. To jakiś wbudowany filtr? Na
    Eneuela? How?!

    > Jakby jeszcze można było filtrować na to że np. Liwiusz odpowiada
    > Witkowi albo odwrotnie (bo wtedy na 99% jest flejm), kiedy zarówno
    > Liwiusz jak i Witek saute są przepuszczani - to by był ideał.

    :)

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2016-07-25 14:48:31
    Od: m <m...@g...com>

    On 25.07.2016 13:27, Liwiusz wrote:

    > Też go nie widzę, a mam thunderbirda. To jakiś wbudowany filtr? Na
    > Eneuela? How?!

    No ja musiałem ręcznie zaznaczyć Eneula - filtruj na podstawie
    wiadomości, akcja - ignoruj odpowiedzi.

    p. m.

  • 14. Data: 2016-07-25 16:27:58
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 7/25/2016 4:26 AM, m wrote:

> [...]
    > Witkowi albo odwrotnie (bo wtedy na 99% jest flejm), kiedy zarówno
    > Liwiusz jak i Witek saute są przepuszczani - to by był ideał.

    spoko 99% jego wypowiedzi i tak jest filtrowanych bo na nie nie
    odpisuje. Wiec nie narzekaj.

  • 15. Data: 2016-07-26 17:49:08
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 06:03:48 UTC+2 użytkownik witek napisał:

> [...]
    mogłem pisać czy to z domu czy z pracy.
    > eee, wstydz sie.

    eee, mówią, że wstyd to kraść i z d..y spaść :).
    Choć to pierwsze już pewnie od dawna jest nieaktualne.

  • 16. Data: 2016-07-26 23:44:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@g...com> b...@g...co

    : Do rzeczy: jak to jest z umieszczaniem na grupie linków
    : służących własnym celom typu linki afiliacyjne, reklamy
    : własnych serwisów itp? Bo jeśli się nie mylę, to kiedyś
    : coś takiego było niedopuszczalne i tępione?

    Teraz można pisać o czymkolwiek -- także o imieninach u cioci.
    W ostateczności można pisać o bankach, pieniądzach, ubezpieczeniach... ;)

    Ale pamiętaj o tym, że dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach. ;

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 17. Data: 2016-07-26 23:56:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > Ale pamiętaj o tym, że dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach. ;

    Zwłasza jak sprzedają samochód, mieszkanie lub przyjmują do pracy ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 18. Data: 2016-08-06 17:06:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiteR" X...@l...net

    > Zwłasza jak sprzedają samochód, mieszkanie lub przyjmują do pracy ;)

    [od czego mają kobiety?]

    Ważna jest sama transakcja, w wyniku której rzecz nabywa osoba potrzebująca
    kosztem osoby chętnej do przekazania swego mienia osobie potrzebującej -- miłość
    przede wszystkim; pieniądze są tutaj tylko dodatkiem, marnym dodatkiem.

    [trzeba uważać -- teraz dookoła panuje taka hipokryzja, że miłość do pieniędzy
    trzeba skrzętnie chować przed wzrokiem wścibskich, jak niegdyś chowano miłość
    do słodkiej kochanki; może i w interesach coś kiedyś drgnie -- możliwe będzie
    ukazywanie swego prawdziwego uczucia, jakim darzymy kobietę, o imieniu Mamona...]

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 19. Data: 2016-08-09 11:16:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    > [od czego mają kobiety?]
    >
    > Ważna jest sama transakcja, w wyniku której rzecz nabywa osoba
    > potrzebująca kosztem osoby chętnej do przekazania swego mienia
    > osobie potrzebującej -- miłość przede wszystkim

    o yeah, make love not deal ;)

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!