  • 1. Data: 2002-11-08 20:03:29
    Temat: Jak to chiałem wziąć kredyt studencki w BPH-PBK
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    Witajcie,

    Chciałem dzisiaj złożyć papiery z wnioskiem o preferencyjny kredyt studencki.
    Wcześniej obdzwoniłem infolinie większości banków biorących udział w progra-
    mie. Nieopatrznie zadzwoniłem więcej niż raz na infolinię każdego z intere-
    sujących mnie banków. W ten sposób wersji o sposobie i warunkach udzielenia
    kredytu uzyskałem tyle ile telefonów, a około 2, 3 razy więcej niż banków
    do których dzwoniłem. ;)

    Na podstawie średniej z uzyskanych informacji wybór padł na połączony
    niedawno PBH-BPK. W dawnym PBK dowiedziałem się jednak, że oni nie
    udzielają tego rodzaju kredytu i nigdy nie udzielali. Jeśli mam ochotę
    go zaciągnąć, muszę udać się do BPH po drugiaj stronie ulicy. W BPH
    panie na pytanie o kredyt powiedziały, że muszę iść do PBK bo wszystkie
    papiery zostały tam przesłane i że one nawet nie wiedzą jak wygląda
    procedura składania wniosku o kredyt. Na moją odpowiedź, że już tam byłem,
    2 minuty temu zresztą, i zostałem wysłany tutaj, bardziej "rozmowna"
    z pań powiedziała, że jej też się to [czytaj: "burdel"] nie podoba, ale
    żebym się nie przejmował, bo przecież w pobliżu mam Bank Śląski, Pekao S.A.
    i PKO BP S.A. :) Wybrałem się więc do PKO BP gdzie zostałem szybko, profe-
    sjonalnie, miło i bez kolejki obsłużony. :)

    Pozdr