  • 1. Data: 2011-11-10 21:39:29
    Temat: Życzenia urodzinowe (NTG?)
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dla grupy i Polski, z wiązanką

    http://www.youtube.com/watch?v=duyLJUuu38U

    kc

  • 2. Data: 2011-11-11 18:50:59
    Temat: Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Dla grupy i Polski, z wiązanką
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=duyLJUuu38U

    Karolak zaprasza na Kolorową Niepodległą
    http://www.youtube.com/watch?v=qDGpbxGNkYs

    LEWACKIE BOJÓWKI Z NIEMIEC NA ŚWIĘCIE NIEPODLEGŁOŚCI POLSKI
    http://www.youtube.com/watch?v=l-PeRCrIuWM&feature=p
    layer_embedded#!

    Czy mi ktoś powie czy to koledzy Karolaka spalili ten TVN-owski wóz
    nadawczy, bo z tego co "prasa donosi" po "prawicowej stronie" był spokój ...

    Byłem na Marszu Niepodległości...
    http://gps65.nowyekran.pl/post/37200,bylem-na-marszu
    -niepodleglosci

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-11-11 19:03:41
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Czy mi ktoś powie czy to koledzy Karolaka spalili ten TVN-owski wóz
    > nadawczy, bo z tego co "prasa donosi" po "prawicowej stronie" był spokój

    LEWICA I POLICJA BIJE LUDZI - relacja
    http://www.youtube.com/watch?v=BHTrAcSHdsU&feature=p
    layer_embedded

    Ogólnie to widzę że można było dostać wpierdol (od niemieckich czerwonych)
    za trzymanie biało-czerwonej flagi, i od naszych Policjantów za przebywanie
    w okolicach skinhedów.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-11-11 19:31:33
    Temat: Re: Życzenia urodzinowe (NTG?)
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 21:39:29 +0000 (UTC), kc napisał(a):

    > Dla grupy i Polski, z wiązanką
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=duyLJUuu38U
    >
    > kc

    Tak to powinno wyglądać. A wygladało jak pokazali w TV. Smutne.

  • 5. Data: 2011-11-11 19:40:38
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Tak to powinno wyglądać. A wygladało jak pokazali w TV. Smutne.

    "Ten wpis powstał 30 paź 2011 o godzinie19:23":
    http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2011/10/30/doniesienie
    -o-przestepstwie/

    Bo oto chodziło. Winni kibole i łysi. A ten gitarzysta w klipie Kukiza też
    łysy i co? Bardzo sympatyczny wyraz twarzy :).

    11 listopada Polska jest biało-czerwona, a nie kolorowa, albo, tfu, tęczowa.

    kc

  • 6. Data: 2011-11-11 20:21:47
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 11 Nov 2011 19:40:38 +0000 (UTC), kc napisał(a):

> [...]
    > łysy i co? Bardzo sympatyczny wyraz twarzy :).
    >
    > 11 listopada Polska jest biało-czerwona, a nie kolorowa, albo, tfu, tęczowa.

    Ogladalem te filmiki kol. Endriu. Kompletnie nie wiem o co chodzi. Dla
    mnie to jakies dziecięce zabawy. Nie widzialem tam nikogo powyzej 30lat.
    Niby jacyś niemcy ale ja slyszalem tylko polski i może czasem angielski.
    Nie wiem co o tym myslec.
    Bardziej mnie interesuje kto zaplaci za interwencję tych setek policjantów.

  • 7. Data: 2011-11-11 20:38:04
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > Nie wiem co o tym myslec.
    > Bardziej mnie interesuje kto zaplaci za interwencję tych setek policjantów.

    Tu znajdziesz jakieś informacje, trudno powiedzieć na ile wiarygodne.

    http://wpolityce.pl/wydarzenia/17916-ujawniamy-wstrz
    asajaca-relacja-swiadka-
    nagle-wypadlo-pieciu-zamaskowanych-z-palami-mowili-p
    o-niemiecku-zaczeli-bic

    A że młodzież? To mnie nie dziwi wogóle. Zdziwiłbym się gdyby to był tłum
    emerytów :).

    kc

  • 8. Data: 2011-11-11 21:01:37
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 11 Nov 2011 20:38:04 +0000 (UTC), kc napisał(a):

    > root <r...@v...pl> napisał(a):
    >

    > A że młodzież? To mnie nie dziwi wogóle. Zdziwiłbym się gdyby to był tłum
    > emerytów :).

    A ja nie. Przypomnij sobie "obrońców krzyża".

  • 9. Data: 2011-11-11 21:15:30
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > A ja nie. Przypomnij sobie "obrońców krzyża".

    A nieprawda:), nie tak było (nie tylko tak). Tu jest przykład jednego obrońcy
    i jednego napastnika :

    http://www.youtube.com/watch?v=xKxiNIvHepo&feature=r
    elated

    kc

  • 10. Data: 2011-11-11 21:34:15
    Od: "NY" <a...@o...eu>

    czy tym policjantem w cywilu w brazowej kurtce nie powinin zajac sie
    prokurator ?