  • 1. Data: 2006-03-04 21:23:49
    Temat: Jak się wycofać z kredytu?
    Od: "Ewa K." <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kilka miesięcy temu złożyliśmy z mężem wniosek o kredyt w mBank - bez
    konkretnego celu, była promocja więc na wszelki wypadek... przyznano nam
    29tyś.PLN. Do dzisiaj kredytu nie uruchomiliśmy a ponieważ relacje z mężem
    bardzo się pogorszyły, chciałabym się z kredytu wycofać. Dowiedziałam się, że
    można złożyć rezygnację ale wymagany jest podpis mój i męża. Mąż na pewno nie
    zrezygnuje a ja nie chcę tego kredytu a tym bardziej spłacać go. Czy ktoś
    miał tego typu problem i jak sobie z nim poradził?
    Ewa K.

  • 2. Data: 2006-03-04 21:29:44
    Temat: Re: Jak się wycofać z kredytu?
    Od: A|fer <s...@c...pl>

    Ewa K. napisał(a):
> [...]
    > zrezygnuje a ja nie chcę tego kredytu a tym bardziej spłacać go. Czy ktoś
    > miał tego typu problem i jak sobie z nim poradził?

    Sprawdź czy wniosek jeszcze jest ważny. Mi powiedziano w Multibanku, że
    mam 90 dni na dokończenie formalości po przyznaniu kredytu - potem przepada.

  • 3. Data: 2006-03-04 21:30:37
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > zrezygnuje a ja nie chcę tego kredytu a tym bardziej spłacać go. Czy kto?
    > miał tego typu problem i jak sobie z nim poradził?

    Wypowiedz umowe o prowadzenie konta.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2006-03-05 12:22:02
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@N...op.pl> napisał w wiadomości

    > Wypowiedz umowe o prowadzenie konta.

    A jak konto wspólne? W dodatku mąż teraz uruchomi kredyt, a spłacać będą
    solidarnie... Ot przestroga dla chwiejnych małżeństw.
    Leszek

  • 5. Data: 2006-03-05 12:54:54
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > A jak konto wspólne? W dodatku m?ż teraz uruchomi kredyt, a spłacać będ?
    > solidarnie... Ot przestroga dla chwiejnych małżeństw.

    Jeden z małzonkow nie da rady uruchomic kredytu na wspolnym koncie.
    Potrzebne są podpisy obojga.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2006-03-05 16:45:12
    Od: "Ewa" <o...@W...gazeta.pl>

    A|fer <s...@c...pl> napisał(a):

    > Sprawdź czy wniosek jeszcze jest ważny. Mi powiedziano w Multibanku, że
    > mam 90 dni na dokończenie formalości po przyznaniu kredytu - potem przepada.

    Wniosek jest ważny,
    Ewa

  • 7. Data: 2006-03-05 16:55:01
    Od: "Ewa" <o...@W...gazeta.pl>

    KrzysiekPP <k...@N...op.pl> napisał(a):

    > Jeden z małzonkow nie da rady uruchomic kredytu na wspolnym koncie.
    > Potrzebne są podpisy obojga.

    Niestety, kredyt może być uruchomiony w momencie pobrania pieniędzy w
    bankomacie - podpis nie jest potrzebny. Konto jest wspólne, jeżeli się
    odpiszę to i tak ze względu na wspólność majątkową będę ponosić
    odpowiedzialność za kredyt.
    Ewa

  • 8. Data: 2006-03-05 17:38:23
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-03-05 13:22, osobnik Leszek stwierdził, iż:
    > A jak konto wspólne?

    A jak jest w regulaminie? Jedna osoba nie może zamknąć?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2006-03-05 21:30:57
    Od: "Ewa" <o...@W...gazeta.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> napisał(a):

    > Dnia 2006-03-05 13:22, osobnik Leszek stwierdził, iż:
    >
    > A jak jest w regulaminie? Jedna osoba nie może zamknąć?

    Nie mam regulaminu pod ręką, bo "luby" wyniósł co ważniejsze dokumenty z
    chaty. Jutro pójdę do banku może coś wskóram. Dzięki

  • 10. Data: 2006-03-06 09:34:11
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

    Użytkownik "Ewa" <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bankomacie - podpis nie jest potrzebny. Konto jest wspólne, jeżeli się
    > odpiszę to i tak ze względu na wspólność majątkową będę ponosić

    Jeżeli się boisz to zadzwoń do banku i powiedz, że straciłaś zdolność
    kredytową - chyba w takich wypadkach zrywają umowy. A jeśli się nie da -
    a obawa że małżonek wyciągnie kasę i zostawi Cię na lodzie jest zbyt
    duża to wypłać z bankomatu i spłać go natychmiast bo zapewne zaistniałe
    prowizje (szczególnie skoro była to jakaś oferta promocyjna) będą dużo
    niższe niż konieczność spłacenie całego kredytu z odsedkami.

    Pozdrawiam
    axell