Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2006-03-02 20:13:33
Temat:Jak przelać opłatę rejestracyjną VAT do US?
Od:"Neews" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :) Nie wiem czy to właściwa grupa, jeśli nie to sorry.
Może ktos z was wie? Rozpoczynając dz. gosp. nalezy wpłacić opłatę
rejestracyjną VAT - 152 zł. Korzystając z przelewu z Inteligo mamy rubryczki
w przelewie do US, które nie wiem jak wypełnić. Tzn. "symbol formularza
płatności", "identyfikator zobowiązania" i "okres".
Czy może nie korzystać z tego formularza tylko zrobić zwykły przelew na
rachunek US?
Aha i jeszcze pytanie: w moim US jest kilka nr rachunków, czy tą opłatę
rejestracyjną przelać na rachunek VAT?
Dziękuję za odpowiedzi.
pozdrawiam :)

2. Data: 2006-03-02 20:15:00
Temat:Re: Jak przelać opłatę rejestracyjną VAT do US?
Od:Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@p...onet.pl> napisal(a):
> [...]
> rachunek US?
> Aha i jeszcze pytanie: w moim US jest kilka nr rachunków, czy tą opłatę

Tego się nie przelewa dla US! Ta opłata do przychód urzędu gminy! W
każdym US dostaniesz numer rachunku, inny w każdej gminie/mieście.
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

3. Data: 2006-03-02 21:45:19
Od:"K.K." <z...@d...to_wytnij_tez.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tego się nie przelewa dla US! Ta opłata do przychód urzędu gminy! W
> każdym US dostaniesz numer rachunku, inny w każdej gminie/mieście.

Poza tym na dowodzie wpłaty w polu tytułem warto wpisać "Opłata
rejestracyjna VAT" Powinien być także NIP, a jeśli się go jeszcze nie
posiada, warto wpisać REGON. Adresem wpłacającego powinien być adres
zamieszkania. Należy się upewnić czy przyjmują przelewy zwykłe, czy też musi
być to przelew podatkowy. Póki co wszystkie znane mi gminy przyjmują zwykłe,
ale warto sprawdzić jak to jest w konkretnym przypadku z tą opłatą skarbową.