    From: "K.K." <z...@d...to_wytnij_tez.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak przelać opłatę rejestracyjną VAT do US?
    Date: Thu, 2 Mar 2006 22:45:19 +0100

    news:du7jo4$okk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Tego się nie przelewa dla US! Ta opłata do przychód urzędu gminy! W
    > każdym US dostaniesz numer rachunku, inny w każdej gminie/mieście.

    Poza tym na dowodzie wpłaty w polu tytułem warto wpisać "Opłata
    rejestracyjna VAT" Powinien być także NIP, a jeśli się go jeszcze nie
    posiada, warto wpisać REGON. Adresem wpłacającego powinien być adres
    zamieszkania. Należy się upewnić czy przyjmują przelewy zwykłe, czy też musi
    być to przelew podatkowy. Póki co wszystkie znane mi gminy przyjmują zwykłe,
    ale warto sprawdzić jak to jest w konkretnym przypadku z tą opłatą skarbową.