  • 11. Data: 2015-11-17 23:26:25
    Temat: Re: Jak odzyskac kase z konta prepaid telefonu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:
    > Pewnie trochę NTG ale może ktoś ma jakiś patent
    > Na koncie Simplus jest kilka stówek, nr praktycznie nie używany wiec warto by było
    tą kasę odzyskać
    > Są jakieś patenty?

    sprzedac komus karte, a cene sprzedazy przelac na konto bankowe.

  • 12. Data: 2015-11-17 23:28:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cef wrote:

    > W sumie jak macie podobny problem, to możecie
    > sobie w ramach tych środków o tym porozmawiać :-)

    :)

  • 13. Data: 2015-11-18 22:48:55
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-11-17 o 23:26, witek pisze:

    > sprzedac komus karte, a cene sprzedazy przelac na konto bankowe.

    Albo wysłać pierdyliard sms-ow do radia bzdet
    lub inszych loterii - a nuż się uda coś wygrać ? ;)

  • 14. Data: 2015-11-18 23:33:47
    Od: kto_masz <k...@o...pl>

    W dniu 2015-11-17 o 16:10, Kris pisze:
    > Pewnie trochę NTG ale może ktoś ma jakiś patent
    > Na koncie Simplus jest kilka stówek, nr praktycznie nie używany wiec warto by było
    tą kasę odzyskać
    > Są jakieś patenty?

    Kiedyś można było w SkyCash doładować swoje konto SMS-ami premium, a
    następnie wykorzystać zgromadzoną kwotę na bilety, parkingi itp lub
    przelać na dowolne konto bankowe. Z tym, że wartość zgromadzona na tym
    koncie to była ~połowa wartości wysłanych SMS'ów.

  • 15. Data: 2015-11-18 23:50:39
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    kto_masz napisał(a) :

    > Kiedyś można było w SkyCash

    "Kiedyś", to ja byłem piękny, młody i bogaty. A teraz to ledwo
    kropka nad "i" została :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 16. Data: 2015-11-19 10:10:46
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Kris wrote:

    > Pewnie trochę NTG ale może ktoś ma jakiś patent
    > Na koncie Simplus jest kilka stówek, nr praktycznie nie używany wiec warto
    > by było tą kasę odzyskać Są jakieś patenty?

    Ja mam taki patent, że jak jest WOŚP to wysyłam SMSy na WOŚP. Numer
    specjalny jest aktywny przez dwa dni w okolicach finału - czyli już w
    styczniu. Dzięki temu całość z tej zgromadzonej kwoty idzie na coś
    pożytecznego (normalnie od SMSów premium operator zostawia sobie około
    połowy ich ceny).

    --
    Wysłane z pola.