  • 1. Data: 2015-11-17 16:10:01
    Temat: Jak odzyskac kase z konta prepaid telefonu
    Od: Kris <k...@g...com>

    Pewnie trochę NTG ale może ktoś ma jakiś patent
    Na koncie Simplus jest kilka stówek, nr praktycznie nie używany wiec warto by było tą
    kasę odzyskać
    Są jakieś patenty?

  • 2. Data: 2015-11-17 19:21:39
    Temat: Re: Jak odzyskac kase z konta prepaid telefonu
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kris napisał(a) :
    > Pewnie trochę NTG ale może ktoś ma jakiś patent
    > Na koncie Simplus jest kilka stówek, nr praktycznie nie używany wiec warto by było
    tą kasę odzyskać
    > Są jakieś patenty?

    RTFM

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 3. Data: 2015-11-17 19:29:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    ?

  • 4. Data: 2015-11-17 19:37:32
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 17.11.15 o 19:29, Kris pisze:

    > ?

    RTFM

    Skrót używany przez informatyków na denerwujące maile ze skargami.
    Dosłownie znaczy "Read the fucking manual", i oznacza Przeczytaj tą
    pieprzoną dokumentację

    - Powie mi ktoś jak używać tej funkcji?
    - Po co zakładasz kolejny wątek na ten sam temat! RTFM!

  • 5. Data: 2015-11-17 20:46:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 listopada 2015 19:37:35 UTC+1 użytkownik mx napisał:

    > RTFM
    >
    > Skrót używany przez informatyków na denerwujące maile ze skargami.
    > Dosłownie znaczy "Read the fucking manual", i oznacza Przeczytaj tą
    > pieprzoną dokumentację

    Tyle to i ja doczytałem w googlach:)

    > - Powie mi ktoś jak używać tej funkcji?
    > - Po co zakładasz kolejny wątek na ten sam temat! RTFM!

    A był już wątek na ten temat?

  • 6. Data: 2015-11-17 20:58:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    [...]
    > A był już wątek na ten temat?
    Nie przypominam sobie. CO więcej na pmtg zadałem podobne pytanie i też
    konstruktywnych odpowiedzi nie było.
    kJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Programming is an unnatural act.

  • 7. Data: 2015-11-17 21:15:04
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-11-17 o 20:58, Kamil Jońca pisze:
    > Kris <k...@g...com> writes:
    >
    > [...]
    > Nie przypominam sobie. CO więcej na pmtg zadałem podobne pytanie i też
    > konstruktywnych odpowiedzi nie było.

    W sumie jak macie podobny problem, to możecie
    sobie w ramach tych środków o tym porozmawiać :-)

  • 8. Data: 2015-11-17 21:20:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-11-17 o 21:15, cef pisze:

    > W sumie jak macie podobny problem, to możecie
    > sobie w ramach tych środków o tym porozmawiać :-)

    pewnie mają darmowe minuty i kasa z konta nie ubywa ;-)

    ps
    widocznie się nie da skoro nawet w sieci odp. brak, miałem kiedyś
    kilkaset min. na takim prepaidzie, zmieniłem operatora i wszystko
    przepadło, też kombinowałem jak coś z tym zrobić

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2015-11-17 21:32:12
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 2015-11-17 o 21:20, RobertS pisze:

> [...]
    > kilkaset min. na takim prepaidzie, zmieniłem operatora i wszystko
    > przepadło, też kombinowałem jak coś z tym zrobić

    Doładować jakąś usługę, np. chomika.

  • 10. Data: 2015-11-17 22:19:50
    Od: jj <p...@w...pl>

    > Są jakieś patenty?