  • 1. Data: 2002-04-21 18:01:55
    Temat: Jak odblokowac TOKENa z konta WWW w PEKAO SA
    Od: "MIREK" <a...@w...pl>

    Czy jest tam ktos kto ma konto WWW w PEKAO SA .... jesli tak
    to czy istnieje szansa na odblokowanie tego ustrojstwa TOKENa
    nie wiem co mnie podkusilo zeby same mu probowac intuicyjnie odblokowywac
    ale teraz mi sie swieci Caly czas FAIL 3 i Token sie nie wylacza

    MIREK

  • 2. Data: 2002-04-21 18:24:47
    Temat: Re: Jak odblokowac TOKENa z konta WWW w PEKAO SA
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > to czy istnieje szansa na odblokowanie tego ustrojstwa TOKENa

    Istnieje. Trzeba iść do oddziału i tam załatwiać.

    MichalL

  • 3. Data: 2002-04-21 18:32:30
    Od: "MIREK" <a...@w...pl>

    A dlogo to to trwa ??? czy sa w stanie mi to zalatwic na miejscu czy bede
    musial pisac o wydanie nowego tokena ??? czy bedzie ten sam ???

  • 4. Data: 2002-04-21 20:58:36
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "MIREK" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A dlogo to to trwa ??? czy sa w stanie mi to zalatwic na miejscu czy bede
    > musial pisac o wydanie nowego tokena ??? czy bedzie ten sam ???

    5 minut.
    Dzwonią do telepekao (z oddzialu wlasnie i tylko z oddzialu -> pofatyguj sie
    z dowodem, ze ty to ty) podajesz im numer, ktory jest na wyswietlaczu, oni
    ci podaja swoj i idziesz do domu.
    kk

  • 5. Data: 2002-04-22 11:33:14
    Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl>

    MichalL napisał(a):

    > Istnieje. Trzeba iść do oddziału i tam załatwiać.

    Tyle, że po iluśtam (bodaj 10) próbach samodzielnego odblokowywania token
    blokuje się już trwale.

    --
    Artur Fortuna

  • 6. Data: 2002-04-22 21:54:39
    Od: "MIREK" <a...@w...pl>

    Dzieki za Pomoc
    Juz se odblokowalem TOKENA :-)) trwalo to chyba 10 minut

  • 7. Data: 2002-04-22 22:38:45
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Dzwonią do telepekao (z oddzialu wlasnie i tylko z oddzialu -> pofatyguj sie
    > z dowodem, ze ty to ty) podajesz im numer, ktory jest na wyswietlaczu, oni

    wlasnie dlatego przestalem lubic tokeny,
    wyjezdzasz za granice, wysiada ci token, nie zaplacisz vatu, podatku
    i jestes skonczony, mozesz juz nie wracac ...