  • 1. Data: 2005-02-19 22:35:34
    Temat: Jak obliczyc zysk z funduszy inwestycyjnych
    Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl>

    jak w temacie dzieki;
    chodzi o fundudusze z mBanku

  • 2. Data: 2005-02-20 00:34:17
    Temat: Re: Jak obliczyc zysk z funduszy inwestycyjnych
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy>

    Dnia 02/19/2005 11:35 PM, Użytkownik Szczepan Majdański napisał:
    > jak w temacie dzieki;
    > chodzi o fundudusze z mBanku

    co? jaki zysk? fundusze nie gwarantują żadnego zysku więc nie można
    obliczyc ile zarobisz (lub stracisz)

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 3. Data: 2005-02-20 09:21:05
    Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl>

    sorki; zle sprecyzowalem pytanie;
    chodzi mi o zysk na czysto po sprzedaniu funduszy
    prosze wyjasnic to na przykladzie;
    mam rozumiec ze potracane jest 19% belki; a co z prowizja dla mBanku czy
    danego funduszu?

  • 4. Data: 2005-02-20 09:37:31
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Szczepan Majdański wrote:
    > mam rozumiec ze potracane jest 19% belki; a co z prowizja dla mBanku
    > czy danego funduszu?

    mBank i fundusz nie pobierają prowizji przy zakupie i sprzedaży.
    Dostaniesz wszystko co wynika z wyceny jednostek na dany dzień, minus
    podatek oczywiście.

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2005-02-20 11:22:52
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    opłata za zarządzanie zostanie pobrana automatycznie tak jak podatek,
    dlatego

    jezeli kupisz jednostek za 1000zl, a po roku umorzysz i na konto wplynie ci
    1200 (wartosc netto) tzn. ze osiagnąłeś 20% zysku...

  • 6. Data: 2005-02-20 12:05:24
    Od: "Seba" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Szczepan Majdański" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prosze wyjasnic to na przykladzie;
    > mam rozumiec ze potracane jest 19% belki; a co z prowizja dla mBanku czy

    podatek Belki (19%) pobierany jest na bierzaco przy wycenie wartosci
    jednostki.
    dostaniesz dokladnie tyle ile jest warta (wedlug wyceny funduszu) jednostaka
    uczestnictwa
    w danym dniu minus procent za zbycie (o ile takowy jest - w mBanku zapewnie
    nie ma tego)

    bastian

  • 7. Data: 2005-02-20 15:24:00
    Od: "Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    W artykule news:cv9ufp$88g$1@atlantis.news.tpi.pl,
    Seba z adresu <s...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > jednostaka uczestnictwa
    > w danym dniu minus procent za zbycie (o ile takowy jest - w mBanku

    Taa... Ciekawa teoria :-)

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 8. Data: 2005-02-20 15:41:28
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Feb 2005 12:22:52 +0100, "Robert" <r...@a...pl> wklepał(-a):

    >opłata za zarządzanie zostanie pobrana automatycznie tak jak podatek,
    >dlatego

    Nie zostanie pobrana. Opłata za zarządzanie nie jest jawnie pobierana, tylko
    jest wliczana w codzienną wycenę jednostek. Nie mąć ludziom w głowach.

    >jezeli kupisz jednostek za 1000zl, a po roku umorzysz i na konto wplynie ci
    >1200 (wartosc netto) tzn. ze osiagnąłeś 20% zysku...

    A to się zgadza. Z tym, że jest to zysk uśredniony, na części jednostek mógł być
    niższy/wyższy lub mogła być strata. Wszystko zależy od tego, po jakiej cenie
    zostały zakupione a po jakiej sprzedane.

  • 9. Data: 2005-02-20 15:42:40
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Feb 2005 13:05:24 +0100, "Seba" <s...@s...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >uczestnictwa w danym dniu minus procent za zbycie (o ile takowy jest - w mBanku

    Dokształć się najpierw zanim zaczniesz takie bzdury pisać. Podatek jest
    pobierany dopiero przy odkupieniu lub konwersji.

  • 10. Data: 2005-02-20 20:28:32
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 20 Feb 2005 13:05:24 +0100, Seba naskrobał(a):

    :D dobre

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org