  • 1. Data: 2003-07-09 06:32:54
    Temat: Niedozwolone saldo debetowe w VWBank Direct
    Od: a...@p...onet.pl

    Poniewaz za niedozwolone saldo debetowe w VWBank Direct bank pobiera 50,- PLN
    zatem mam pytanie:
    czy sa i jakie sa mozliwosci nieswiadomego "wdepniecia" wen ?

  • 2. Data: 2003-07-09 06:58:01
    Temat: Re: Niedozwolone saldo debetowe w VWBank Direct
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    > Poniewaz za niedozwolone saldo debetowe w VWBank Direct bank pobiera 50,-
    PLN
    > zatem mam pytanie:
    > czy sa i jakie sa mozliwosci nieswiadomego "wdepniecia" wen ?

    Płacąc kartą lub wypłacajac z bankomatu na koncie nie pojawiają się blokady.
    Wiec tu może być ryzyko przekroczenia salda, jeśli na kolejny dzień dostęne
    poprzez kartę środki nie zostaną zmniejszone, a dokonane zostaną kolejne
    transakcje.

    Pozdraiwam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-07-09 07:05:16
    Od: a...@p...onet.pl

    > Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > PLN
    >
    > Płacąc kartą lub wypłacajac z bankomatu na koncie nie pojawiają się blokady.

    A zwykle jak szybko po transakcji pojawiaja sie blokada ??

    > Wiec tu może być ryzyko przekroczenia salda, jeśli na kolejny dzień dostęne
    > poprzez kartę środki nie zostaną zmniejszone, a dokonane zostaną kolejne
    > transakcje.

    Czyli nawet wykorzystujac ve tylko do wyplat bankomatowych mozna "wpasc"

    > Pozdraiwam
    > Robert Wicik

    i ja tez

  • 4. Data: 2003-07-09 07:14:40
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Czyli nawet wykorzystujac ve tylko do wyplat bankomatowych mozna "wpasc"

    Rozmawiałem z VWlinią i stwierdzili, że najpierw się kontaktują, a dopiero
    później dowalają opłatę. Generlanie nie jest to podobno tak z automatu jak w
    Lukasie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 5. Data: 2003-07-09 08:11:41
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    > A zwykle jak szybko po transakcji pojawiaja sie blokada ??

    W mBanku od razu, a VWbanku wogóle. Dopiero po kilku dniach transakcja jest
    rozliczana.
    Saldo trzeba mieć w pamięci i należy jeszcze umieć odejmować :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2003-07-09 08:50:01
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Robert Wicik napisał:
> [...]
    > rozliczana.
    > Saldo trzeba mieć w pamięci i należy jeszcze umieć odejmować :-))

    Tak sobie czytam o VWbanku, czytam i dochodze do wniosku, ze generalnie
    to jest do bani. Darmowy owszem, ale tyle jest roznych ale, ze w ogole
    nie ma sensu z jego uslug korzystac. Ciekawe, bo tak dobrze sie zapowiadalo.

    A ja i tak czekam, i czekam, i czekam... na porzadny bank, z porzadnymi
    uslugami i produktami oraz sensownymi oplatami (zeby nie marnowali kasy
    na obsluge "darmowcow" i skupili sie na sensownym poziomie uslug). Ale w
    Polsce sie chyba nie doczekam.

    Bartol