  • 11. Data: 2009-05-29 07:16:18
    Temat: Re: Jak długo banki trzymają informacje o kontach i klientach?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Oto ile leży "starej" kasy:
    > http://www.dziennik.pl/gospodarka/article381106/Pola
    cy_wciaz_nie_wymienili_starych_zlotych.html

    > Wymiana pieniędzy to także biznes... bo nigdy nie da się z rynku zebrać
    > wszystkich piniędzy, zawsze coś zostanie po szufladach.
    > Przy wymianie na euro też tak będzie.

    to jest wlasnie przyklad dziennikarstwa bezmozgiego.

    Cieszy sie wielka liczba, bez jakiegokolwiek myslenia.
    Duza czesc tej liczby, to kolekcje "numizmatyczne", ktore nigdy nie
    zostana wymienione, bo ich wlasicicele nie maja na to ochoty.
    Slowem nie wspomina ze czesc banknotow/monet zostala
    zniszczona/zgubiona/zuzyta na podkladki i po prostu nie istnieja, wiec
    nie da sie ich wymienic.

    No i absolutnie nie mam pojecia co ma wspolnego banknot warynskiego z
    minimalna wartoscia, ktora podlega wymianie.

    Dobrze, ze wspomniano, ze ta "niebagatelna" kwota stanowi 0.17%. I to
    jest chyba jedyna sensowna informacja z tego calego bajkopisarstwa.

  • 12. Data: 2009-05-30 17:56:40
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    witek napisal(a):

> [...]
    > Slowem nie wspomina ze czesc banknotow/monet zostala
    > zniszczona/zgubiona/zuzyta na podkladki i po prostu nie istnieja, wiec

    o tak, sam mam dużą ilość starych banknotów (z chwilą ich odłożenia były
    nowe, jakby wprost z drukarni)

    --
    pozdrawiam, Zbylut