eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak Getin Bank ma klienta w odbycie › Jak Getin Bank ma klienta w odbycie
  • Data: 2012-11-21 08:38:15
    Temat: Jak Getin Bank ma klienta w odbycie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    1. W Getin Bank złożyłam reklamację pobranej niesłusznie opłaty za prowadzenie konta
    około półtora miesiąca temu.

    2. Bank potwierdził emailem, że reklamacja wpłynęła, podał jej numer, zapewnił, że
    odpowie w ciągu 30 dni. I to był ostatni odzew ze strony banku.

    3. Po 40 dniach wysłałam email, że nie otrzymałam żadnej odpowiedzi z Getin Banku, i
    że oczekuję jakiegokolwiek rozwiązania (zwrot opłaty lub odmowa z uzasadnieniem).
    Niestety nic nie mogę uzyskać - bank milczy jak zaklęty.

    Co mogę zrobić dalej, do kogo się zwrócić?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1