  • 1. Data: 2011-03-27 06:58:46
    Temat: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: "XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Oto najnowszy pomysł Korwina czyli sklejanie tego co sam rozbił :-)
    Co na to grupowi liberałowie i ultraliberałowie ?

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Powstaje-nowa
    -prawicowa-partia-kto-ja-tworzy,wid,13262661,wiadomo
    sc.html

  • 2. Data: 2011-03-27 07:34:12
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Oto najnowszy pomysł Korwina czyli sklejanie tego co sam rozbił :-)
    > Co na to grupowi liberałowie i ultraliberałowie ?

    Nie jestem tym, kogo rozumiesz pod tymi pojęciami, ale się wypowiem.

    Mam takie samo zdanie o partiach politycznych, jak JKM.
    Rózni nas drobiazg.
    On z tej opinii wyklucza swoja partię, ja tejże ze swojej opinii nie
    wykluczam:)

  • 3. Data: 2011-03-27 11:11:20
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > On z tej opinii wyklucza swoja partię, ja tejże ze swojej opinii nie
    > wykluczam:)

    Znamienite jest zdanie :
    "Miejsce ludzi którzy obecnie rządzą jest w kryminale, a nie w parlamencie -
    powiedział."
    Dziwne, ale jakos pasuje do wszystkich przeszlych, i pewnie bedzie aktualne
    za xx lat tez ;P

  • 4. Data: 2011-03-27 11:15:16
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Waldek" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości

> [...]
    > parlamencie - powiedział."
    > Dziwne, ale jakos pasuje do wszystkich przeszlych, i pewnie bedzie

    Tak, między innymi to zdanie mnie zastanowiło w kontekście takim, iż nie tak
    dawno próbował sie podczepiać pod PiS i LPR.

    Nie do końca coś tu gra w spójności logiki JKM.

  • 5. Data: 2011-03-27 13:40:17
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    skippy <m...@t...moon> napisał(a):

    Mam takie samo zdanie o partiach politycznych, jak JKM.
    Rózni nas drobiazg.
    On z tej opinii wyklucza swoja partię, ja tejże ze swojej opinii nie
    wykluczam:)
    Jaką partię ?
    Tak naprawdę J.K.Mikke nie zbudował żadnej partii.
    Co więcej jakiś czas temu, z bliżej niewyjaśnionych powodów, doprowadził do
    rozbicia kanapowego UPR na dwie minipartyjki a teraz chce je łączyć na nowo w
    jedną minipartyjkę !!!
    Ultraliberałowie to tak naprawdę grupka publicystów i felietonistów bujających
    w obłokach i poruszających się w oparach absurdu.

  • 6. Data: 2011-03-27 15:21:42
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Ultraliberałowie to tak naprawdę grupka publicystów i felietonistów
    > bujających
    > w obłokach i poruszających się w oparach absurdu.

    Za to w oparach złodziejstwa i rozdrapywania koryta poruszają się inni.

    1)
    Wpływ emisji CO2 na globalne ocieplenie jest wątpliwy.
    Co więcej, na podstawie przechwyconych maili "ekspertów" dowiedziono, iż
    przedstawiono kłamliwe wyliczenia.
    I co? I nic.

    Więcej co2 emitują wulkany i żywe istoty pierdzeniem, niż te kraje które
    będą karane za nie zze swojej winy sprzedanie ich ruskim. Więcej nawet, niż
    wszystkie kraje.

    "Stara Europa" za karę za to, że nas po WW2 oddała do rozgrabienia w
    sowiecki protektoriat przez co nie moglismy modernizować przemysłu - teraz
    będzie od nas brała pieniądze w ten sposób jeszcze bardzieh ograniczając
    nasze możliwości.

    Politycy jakich partii się na to zgodzili? Kanapowych JKM?

    No na pewno nie bujali w obłokach.
    Albo byli głupi, albo coś z tego mają.
    Lubisz i popierasz takich?

    Staną przed TS?
    Na pewno nie.

    2)
    Przypomina się sprawa Gabriela Janowskiego.
    Sam się z niego śmiałem, że się schlał i bredził o cukierniach.
    No i mamy.
    Politycy jakiej kanapowej partii doprowadzili do tego, że mamy zbyt niskie
    kwoty produkcyjne na cukier, a Niemcy zbyt wysokie?
    Kanapowej?

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,33266
    76.html

    Staną przed TS?
    Na pewno nie.

    3)
    Rozdrapywanie PLL LOT.
    Wszyscy po kolei.
    Tu LSD z niesamowitym ekonomistą. którego nasz ukochany prezydent docenił
    nie biorąc pod uwage tak drobnego wypadku przy pracy.
    Bo to nie był wypadek przy pracy:
    http://hotnews.pl/artpolska-1261.html

    Rozumiem XXL, że to nie są opary absuru i bujanie w obłokach.
    Oni wszyscy przeszli do konkretów, a to tylko garstka przykładów.

    Przestań promować tych wszystkich oszustów.

  • 7. Data: 2011-03-27 15:27:17
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > Politycy jakiej kanapowej partii doprowadzili do tego, że mamy zbyt niskie
    > kwoty produkcyjne na cukier, a Niemcy zbyt wysokie?

    Jak buraki cukrowe będą drogie, to rolnik który je sadzi i sprzedaje będzie
    miał lepiej.
    PSL rulez :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2011-03-27 17:11:10
    Od: "XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Ja nic nie pisałem o emisjach CO2 bo nie jestem ekspertem w tym temacie i Ty
    też nim nie jesteś.
    Możliwe, że sprawa emisji CO2 to ściema i nie wiadomo jak to wszystko jeszcze
    się rozwinie w kontekście katastrofy w japońskiej elektrowni jądrowej.
    Może okaże się, że elektrownie konwencjonalne opalane węglem wrócą do łask.

    Ale to szczegół nie związany z istotą wątku.
    Mnie chodziło tylko o to, że ZASADNICZE punkty programowe ultraliberałów to
    opary absurdu w XXI wieku !!!
    A więc dyktatura (zwana monarchią konstytucyjną) zamiast demokracji.
    Maksymalnie niskie podatki w sytuacji rekordowych deficytów budżetowych i
    zadłużenia państw !!!
    Drastyczne obniżenie biurokracji i likwidacja większości ministerstw.
    Zniesienie wszelkich funkcji państwa opiekuńczego (m.in. wszelkich zasiłków
    rodzinnych i zasiłków dla bezrobotnych).
    Likwidacja ZUS, wystąpienie Polski z UE i wstąpienie do NAFTA itp.

    Realność wprowadzenia takiego programu w Polsce jest równa ZERO !!!
    Dlatego nazwałem to bujaniem w obłokach i poruszaniem się w oparach absurdu.

  • 9. Data: 2011-03-27 18:01:17
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Ja nic nie pisałem o emisjach CO2 bo nie jestem ekspertem w tym temacie i
    > Ty
    > też nim nie jesteś.

    Śmiejesz się z utopii i cicho chwalisz całą tę zgraję przekrętasów, tylko o
    to mi chodzi.

    A co do tego tekstu wyżej: a w jakiej dziedzinie jesteś ekpertem?

  • 10. Data: 2011-03-27 18:14:58
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Realność wprowadzenia takiego programu w Polsce jest równa ZERO !!!

    Uzasdnij dlaczego tak twierdzisz ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/