  • 91. Data: 2011-03-28 19:27:57
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Póki co nie da się udowodnić ani jednego ani drugiego.

    Ale kasę zdzierać w imię zbawiennych skutków ograniczania CO2 to można .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 92. Data: 2011-03-28 19:31:30
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Ale kasę zdzierać w imię zbawiennych skutków ograniczania CO2 to można

    dokładnie:)

  • 93. Data: 2011-03-28 19:43:53
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 21:12:06 +0200, skippy napisał(a):

    > Za cukier też nie rozdzierali itd.
    > Ogólnie nic nie wiemy o dyplomatycznych i tajnych częściach negocjacji.
    > Zero wiemy.
    > Odszedł jakis handel na dużą skalę, a jakie ochłapy inf się rzuca masom to
    > tak samo jak na giełdzie.
    > Żeby spadło, żeby wzrosło, ktoś ma insajdy itp.

    > Porównujesz ogólnie polityków do prawdomównych ludzi honoru?
    > :)

    Niekoniecznie. Porównywałem do mężczyzn w ogólności. Wynik wyszedł
    negatywny.

    > A to już tu przy okazji koniec śledztwa w sprawie Vattenfalla i jego z
    > pozoru paradoksalnej nagonki na handel emisjami co2.
    >
    > Więc tak:
    >
    > Polską państwową firmę sprzedano szwedzkiej państwowej firmie.
    > (Jak ktoś nie wie, to takie coś się nazywa "prywatyzacja"
    > :)))))))))))))))))))
    >
    > Szwecja obok Danii i Niemiec najbardziej lobbowała za kasowaniem szmalu za
    > emisję co2.
    > Vattenfall zrobił akcję w Polsce i zebrał ponad 100k podpisów "przeciw
> [...]
    Oj mocno uderzasz skippy jak sie zwiedzą to ci światło wyłączą ;)
    Zobaczymy kto zacznie wykupować nasze plajtujące kopalnie, to mi się już
    całkiem rozjaśni.
    No no skippy ale widzę, że Vattenfal nie tylko nasze przedsiębiorstwa
    "prywatyzuje" ale również Belgium, Denmark, Finland, Germany, the
    Netherlands, Sweden, the UK ;)

    http://www.google.com/finance?cid=7133146

  • 94. Data: 2011-03-28 19:45:12
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 21:27:57 +0200, Endriu napisał(a):

    > Ale kasę zdzierać w imię zbawiennych skutków ograniczania CO2 to można .....

    No widzisz. Tatk to jest ze to Ty a właściwie to My musimy udowodnić że nie
    jesteśmy wielbłądami.

  • 95. Data: 2011-03-28 19:54:20
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > porównywał z danymi historycznymi, ale oczywiście nie da się całkowicie
    > stwierdzić, że wzrost CO2 spowodowany kesy emisją człowieka, czy np.
    > zmniejszeniem absorbcji.
    > Do tego dochodzą te Twoje bakterie denitryfikacyjne. Ktoś musiałby znaleźć
    > poprawny model absorbcji CO2 przez oceany i roślinność lądową i uwzględnić
    > kupę innych czynników o których jeszcze nie mamy pojęcia.
    > To jest klincz: naukowcy mogą się spierać do upadłego a żadna ze stron nie
    > może uzyskać przewagi, bo po prostu za mało wiemy.
    > Póki co nie da się udowodnić ani jednego ani drugiego.

    Widzę, że nie oglądałeś tych filmów na Youtube. Inaczej nie miałbyś
    wątpliwości, że człowiek nie ma żadnego wpływu na klimat. Jednak prostą
    implikacją Twojego miękkiego stanowiska musi być wniosek, że mamy do
    czynienia z gigantycznym przekrętem - budową wielkiego biznesu opartego
    o nieuzasadnione limitowanie emisji CO2 ( bo przecież dowodów na poparcie
    tej chorej teorii nie ma już żadnych ). Ilość CO2 w atmosferze jest
    skutkiem, a nie przyczyną ocieplenia ... i taka jest prawda.

    pozdr.
    sys29

    PS
    Aktualny poziom 380 ppm to tylko średnio 1 cząstka CO2 na 2600 cząstek
    azotu, tlenu, argonu ... strasznie dużo !!!! :-)

  • 96. Data: 2011-03-28 19:55:54
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > No widzisz. Tatk to jest ze to Ty a właściwie to My musimy udowodnić że
    > nie
    > jesteśmy wielbłądami.

    To też próbuje przetłumaczyć XXL-owi Sławkowi na tej grupie już od paru lat
    (Sławkowi zachwycającemu się towarzyszem Buzkiem - Buzkiem który to swego
    czasu o mało nie dobrowadził do plajty budżet mojego państwa) , że dobrze by
    było aby znalazł się tu u nas taki Korwin- Mikke tylko w takiej wersji a'la
    Łukaszenka który porozpierdala te parę band darmozjadów, i zagoni wreszcie
    to towarzystwo do uczciwej pracy ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 97. Data: 2011-03-28 20:08:25
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    a...@v...pl wrote:

    > Uprzejmie informuję Tych mniej kumatych, że forum dyskusyjne nie jest
    > miejscem do publikowania długich elaboratów, dlatego wskazane jest
    > stosowanie skrótów myślowych, których chętnie używam. Jeżeli nie jest się
    > w stanie takowych rozumieć, to wykpiwanie ich jest groteskowe i niezbyt
    > dobrze świadczy o autorze kpin. O wolności by się dyskutowało jak tu PiS z
    > cholewy wyłazi:-))))

    No widzisz sys29 na skrótach się nie znasz tak ja i na palantów wyszliśmy.
    Tzn ja wyszedłem, nie wiem jak Ty. Ja jestem z PiS i jestem z tego dumny.
    Każdy prawdziwy Polak jest z PiS. Ja jestem prawdziwy i do tego Polak.
    Hahahaha. Ale zabawa. Nawet nie podejrzewałem, ze tu może być taki odjazd.

  • 98. Data: 2011-03-28 20:10:31
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > podaliby się do dymisji po takim blamażu i wyjechali na swoje posesje na
    > Florydzie. A tu kuźwa siedzą i dalej pierdzą w stołki jakby nigdy nic.

    Zadałeś pytanie jak nastoletnie dziecko :-) Czyżbyś nie wiedział, że klasa
    polityczna na całym świecie to bezczelne cwaniaczki. Mają w dupie elementarną
    przyzwoitość. Mają też w dupie wolność, sprawiedliwość i prawa obywateli.
    Liczy się tylko eksploatacja koryta. A gdy w korycie zaczyna brakować kasy,
    to ją dodrukują ... i okradną tych, którzy się jeszcze nie urodzili.

    pozdr.
    sys29

  • 99. Data: 2011-03-28 20:14:19
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 19:54:20 +0000 (UTC), sys29 napisał(a):

> [...]
    > Aktualny poziom 380 ppm to tylko średnio 1 cząstka CO2 na 2600 cząstek
    > azotu, tlenu, argonu ... strasznie dużo !!!! :-)

    Nie oglądałem ale obejrzę.
    Oglądałem za to dużo innych tego typu filmów ale będących raczej w opozycji
    do tego co piszesz. Ja jestem fizykiem i na geologii sie znam tak samo jak
    kulawy na tańcu towarzyskim. Intuicyjnie czuję że to bzdura, ale do tej
    pory nie interesowałem się tym specjalnie, więc trudno mi to ocenić.

  • 100. Data: 2011-03-28 20:28:04
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Każdy prawdziwy Polak jest z PiS. Ja jestem prawdziwy i do tego Polak.
    > Hahahaha. Ale zabawa. Nawet nie podejrzewałem, ze tu może być taki odjazd.

    Wygląda na to, że też jestem palant ... i to z IQ w okolicach debila.
    Chwytanie sensu skrótów myślowych wykracza daleko poza moje
    możliwości intelektualne.

    pozdr.
    sys29