  • 1. Data: 2011-03-25 14:54:39
    Temat: Tabela transakcji NOL3?
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Witam,

    Panowie chcialbym sie upewnic. W aplikacji NOL3 po najechaniu na walor
    w menu narzedzia mam cos takiego jak aktualna tabela transakcji. I
    teraz moje pytanie brzmi czy kazdy wiersz w tej tabeli odpowiada
    jednej transakcji (tzn. kupujacy kupil od sprzedajacego taka ilosc
    akcji jak podana w wolumenie) czy moze byc sytuacja, ze jeden
    sprzedajacy wystawil zlecenie, a wielu kupujacych kupilo jego walor-
    ta opcja troche bez sensu sie wydaje, ale chcialbym sie upewnic.

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 2. Data: 2011-03-25 15:15:10
    Temat: Re: Tabela transakcji NOL3?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Przemyslaw Kempinski" <k...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > sprzedajacy wystawil zlecenie, a wielu kupujacych kupilo jego walor-
    > ta opcja troche bez sensu sie wydaje, ale chcialbym sie upewnic.

    to niestety zalezy od fazy sesji.

    w cilaglym jest raportowana jest kazda jednostkowa transakcja.

    po tko/tkz/rownowazeniu rynku niestety nie (raportowana jest jedna duza
    transakcja po cenie tko mimo wielu zlecen w niej uczestniczacych), tak
    wynika z moich obserwacji czynionych przez bossaAPI.

    george

  • 3. Data: 2011-03-25 15:20:04
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 16:15:10 +0100, "george" <g...@v...pl>
    napisał(a):

    >to niestety zalezy od fazy sesji.

    Mowie o zwyklym w trakcie sesji powiedzmy o 15:04 :-) na papierze nie
    bylo rownowazenia. Konkretnie chodzi mi o dzisiejsza akcje na Cormayu-
    gdzies w okolicach 15:00 poszedl pakiet prawie 100.000 i kilka po
    okolo 30.000 po 12.80 i sie zastanawiam bo chwile pozniej jakimis
    gownianymi zleceniami kurs poszedl na 12.50.

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 4. Data: 2011-03-25 15:43:08
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > okolo 30.000 po 12.80 i sie zastanawiam bo chwile pozniej jakimis
    > gownianymi zleceniami kurs poszedl na 12.50.

    NOL3 podaje transakcje, nie zlecenia.
    Aby odtworzyc wielkość zlecenia z tej serii transakcji trzeba trochę
    heurestyki.
    Ale nie bardzo wiem o co chodzi z tymi "gównianymi" ? jesteś zdziwiony że
    tak sie stało ?

    george

  • 5. Data: 2011-03-25 16:07:46
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 16:43:08 +0100, "george" <g...@v...pl>
    napisał(a):

    >NOL3 podaje transakcje, nie zlecenia.
    >Aby odtworzyc wielkość zlecenia z tej serii transakcji trzeba trochę
    >heurestyki.

    Nie, ale najpierw widze pakiet prawie 100.000 pozniej jakies po
    30.000. I tak wlasnie widze, ze sa one bardzo "spojne" tzn. najpierw
    powiedzmy idzie 99.100 a chwile pozniej jeszcze 900. Ale rozumiem, ze
    transakcja na 99000, ktora widnieje na krótko przed 15:00 poszla z
    jednego rachunku na drugi, a nie z jednego na wiele?

    >Ale nie bardzo wiem o co chodzi z tymi "gównianymi" ? jesteś zdziwiony że
    >tak sie stało ?

    W przenosni "drobne", aczkolwiek mogly byc czescia jednego zlecenia.
    Gdzies przy osmiu zlociszach leciał pakiet 160.000 wspomnianego
    papieru, teraz wyglada na to, ze ktos przekazal kolejny pokazny pakiet
    akcji dalej...

    --
    Przemyslaw Kempinski