    From: "skippy" <m...@t...moon>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Date: Sun, 27 Mar 2011 17:21:42 +0200

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:imneo1$g2j$1@inews.gazeta.pl...
    > Ultraliberałowie to tak naprawdę grupka publicystów i felietonistów
    > bujających
    > w obłokach i poruszających się w oparach absurdu.

    Za to w oparach złodziejstwa i rozdrapywania koryta poruszają się inni.

    1)
    Wpływ emisji CO2 na globalne ocieplenie jest wątpliwy.
    Co więcej, na podstawie przechwyconych maili "ekspertów" dowiedziono, iż
    przedstawiono kłamliwe wyliczenia.
    I co? I nic.

    Więcej co2 emitują wulkany i żywe istoty pierdzeniem, niż te kraje które
    będą karane za nie zze swojej winy sprzedanie ich ruskim. Więcej nawet, niż
    wszystkie kraje.

    "Stara Europa" za karę za to, że nas po WW2 oddała do rozgrabienia w
    sowiecki protektoriat przez co nie moglismy modernizować przemysłu - teraz
    będzie od nas brała pieniądze w ten sposób jeszcze bardzieh ograniczając
    nasze możliwości.

    Politycy jakich partii się na to zgodzili? Kanapowych JKM?

    No na pewno nie bujali w obłokach.
    Albo byli głupi, albo coś z tego mają.
    Lubisz i popierasz takich?

    Staną przed TS?
    Na pewno nie.

    2)
    Przypomina się sprawa Gabriela Janowskiego.
    Sam się z niego śmiałem, że się schlał i bredził o cukierniach.
    No i mamy.
    Politycy jakiej kanapowej partii doprowadzili do tego, że mamy zbyt niskie
    kwoty produkcyjne na cukier, a Niemcy zbyt wysokie?
    Kanapowej?

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,33266
    76.html

    Staną przed TS?
    Na pewno nie.

    3)
    Rozdrapywanie PLL LOT.
    Wszyscy po kolei.
    Tu LSD z niesamowitym ekonomistą. którego nasz ukochany prezydent docenił
    nie biorąc pod uwage tak drobnego wypadku przy pracy.
    Bo to nie był wypadek przy pracy:
    http://hotnews.pl/artpolska-1261.html

    Rozumiem XXL, że to nie są opary absuru i bujanie w obłokach.
    Oni wszyscy przeszli do konkretów, a to tylko garstka przykładów.

    Przestań promować tych wszystkich oszustów.