    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: J.F. 10tys szykuj
    Date: Wed, 30 Nov 2016 10:28:21 +0100

    dyskusyjnych:cb9d4ac3-6677-424d-b010-e5bf1e913c06@go
    oglegroups.com...
    >https://www.partiakorwin.pl/robert-grzechnik-wladza
    -sie-ulatnia-ale-dlug-zostaje/
    >Wrocław jak Detroit;)

    No ba, "Wroclaw swoj widze ogromny", a to kosztuje.
    Zachcialo sie Euro, ESK, Expo ... dobrze ze nie przyznali, metro.

    Przy czym
    -dzieki Euro mamy obwodnice, czy warto bylo wydac miliard na nowy
    stadion ? Hm ...

    -myslisz, ze innych miastach lepiej ? Tez jest spory dlug.
    -ile dodatkowych tys mam ja i Ty z powodu dlugu panstwowego ?

    -najgorsze, ze nie wiadomo jaki dokladnie, bo sie prezydent wycwanil,
    oficjalny dlug jest w normie, ponizej 60% przychodow, ale sa dlugi
    spolek miejskich, prezydent np sprzedal budynek urzedu bankowi i go
    zaraz wylisingowal - zadluzenia nie ma, teraz placi czynsz, a kto
    wie, czy dzieki temu nie tylko zyskal gotowke, ale mozliwosc dalszego
    zadluzenia - wszak przychody wzrosly o kilkadziesiat mln.

    -w sumie to nie wiem jak go oceniac, bo jak sie slucha urzednikow ...
    to nie wiem - nakrecal ich do poronionych pomyslow, czy pozwalal je
    snuc, ale nie pozwalal realizowac.

    Politycznie to bedzie sie dzlalo, ale to za pare lat, na razie nie
    odchodzi.

    Za to co inne mnie ciekawi - co bedzie dalej robil, bo jak ostanio
    patrzylem, to oszczednosci nie zgromadzil duzych.
    Ciekawe na co wydal, bo pensje ma bardzo dobra ... ech te zony :-)

    J.