  • 11. Data: 2005-11-04 21:31:04
    Temat: Re: Inteligo znowu lezy i kwiczy
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Samotnik napisał(a):

    > 1. pin czytają za to wszyscy w supermarkecie, kiedy płacisz kartą.

    To po co wszystkim go prezentujesz? :))

    > Kradną ci kartę i na luzaka idą do bankomatu i wyjmują kasę
    > 2. "za transakcje autoryzowane pinem bank nie odpowiada"

    To trzeba myśleć co się robi by potem nie być zdziwionym :>

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 12. Data: 2005-11-05 10:01:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > To po co wszystkim go prezentujesz? :))

    Zapraszam do mojego osiedlowego spożywczaka. Zobaczymy czy uda Ci się
    wprowadzić pin bez narażania go na ujawnienie.
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 13. Data: 2005-11-05 14:38:02
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Zapraszam do mojego osiedlowego spożywczaka. Zobaczymy czy uda Ci się
    > wprowadzić pin bez narażania go na ujawnienie.
    > KJ

    Jasne. Bez problemu :)

    Nie znasz granic mojej pomysłowości

    ICQ: 79050392 m...@g...com