  • 1. Data: 2005-11-03 18:24:35
    Temat: ile wynosi prowizja doradcy i posrednika
    Od: "Lexic" <h...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów.
    Rozgladam sie za kredytem mieszkaniowym , zeby wybrac dla siebie najbardziej
    korzystna opcje korzystam z uslug doradcy finansowego oraz osoby ktora
    posredniczy w udzielaniu kredytów. Nurtuje mnie ciekawośc ile taka osoba
    moze uzyskac "działki" odpalonej przez bank. Ja nie ponosze zadnych kosztów
    zwiazanych z ich uslugami, a Ci Panowie przescigaja sie w swoich
    propozycjach i mozliwosciach negocjacji warunków w banku. Fakt ze kazdy z
    nich znalazł mi odmienne lecz korzystne oferty.... Wie moze ktos jaki jest
    to rząd wielkości lub tez jak to wyglada to procentowo? Podejrzewam ze
    niewąski bo skaczą koło mnie jak...:)
    Pozdrawiam serdecznie
    LEXIC

  • 2. Data: 2005-11-05 08:53:23
    Temat: Re: ile wynosi prowizja doradcy i posrednika
    Od: Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    Dnia 03-11-2005 o 19:24:35 Lexic <h...@p...onet.pl> napisał:

    > Witam grupowiczów.
    > Rozgladam sie za kredytem mieszkaniowym , zeby wybrac dla siebie
    > najbardziej
    > korzystna opcje korzystam z uslug doradcy finansowego oraz osoby ktora
    > posredniczy w udzielaniu kredytów. Nurtuje mnie ciekawo?c ile taka osoba
    > moze uzyskac "dzia?ki" odpalonej przez bank. Ja nie ponosze zadnych
    > kosztów
    > zwiazanych z ich uslugami, a Ci Panowie przescigaja sie w swoich
    > propozycjach i mozliwosciach negocjacji warunków w banku. Fakt ze kazdy z
> [...]
    Zostań pośrednikiem - doradcą to będziesz wiedział.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0544-8, 2005-11-04
    Przetestowano na: 2005-11-05 09:53:28