  • 1. Data: 2002-08-23 05:19:02
    Temat: ING, XP i wirtualna maszyna javy - epilog
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    Witam,

    Do korzystania z ING Online (w klasycznym systemie opartym o Windows i
    MSIE) potrzebna jest Microsoft Virtual Machine. Do tej pory przy
    probie pierwszego logowania do ING Online bylismy przekierowani na
    Microsoft Update skad MSIE sciagal sobie potrzebne elementy i po
    sprawie. To juz niestety historia.
    Uzytkownicy Windows XP nie maja juz tak dobrze, otoz na witrynie
    Microsoft Update przeczytaja komunikat:
    We're sorry. Automatic installation of Microsoft Virtual Machine is no
    longer provided for Microsoft Windows XP.

    Rozwiazanie problemu opisane zostalalo tu:
    http://infojama.pl/article.php?sid=921

    Przy okazji MINUS dla ING za to, ze informacji o tym oraz plikow
    potrzebnych do korzystania z systemu nie mozna znalezc na ich stronie.

    pozdrawiam,

    januszek

  • 2. Data: 2002-08-23 07:31:21
    Temat: Re: ING, XP i wirtualna maszyna javy - epilog
    Od: s...@i...pl

    Parafrazujac to co kiedys ktos powiedzial:
    ING - good, virtual java machine - good, windows XP - noooooooo good.

    I to moze byc najprostsze rozwiazanie Twojego problemu.
    O ile dla tworcow systemow informatycznych windows po stronie klienta
    jest traktowane jako standardowy system, to jednak nie zawsze dotyczy
    to wersji XP.

  • 3. Data: 2002-08-23 08:29:24
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Uzytkownik "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisal w
    wiadomosci news:m3hbmuofq258a3ot0o6mt79nf38po65f20@4ax.com...
> [...]
    > sprawie. To juz niestety historia.
    > Uzytkownicy Windows XP nie maja juz tak dobrze, otoz na witrynie

    Powiem tak:
    Ja na 2 pierwszych komputerach z W XP bez problemu (miesiac temu ?) pobralem
    jave . Jakim cudem? I ING dzialal
    Na 3 maszynie pojawil sie w/w komunikat. Poczta wewnetrzna otrzymalem skrót
    do odpowiedniego ftp i dziala

    Zapytaj, spróbuj: ftp://ftp.msinfo.pl/dodatki/java/msjavx86.exe

  • 4. Data: 2002-08-23 16:17:30
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Ja na 2 pierwszych komputerach z W XP bez problemu (miesiac temu ?) pobralem
    >jave . Jakim cudem? I ING dzialal

    Widac przegapiles w mojej informacji najwazniejsze:

    Microsoft postanowił usunąć ze swoich stron wirtualną maszynę Java.
    Powodem takiej decyzji są spory z Sun Microsystems, a dokładniej
    mówiąc brak informowania użytkownika o licencji języka Java podczas
    instalacji poprzez Internet. Microsoft Java VM będzie teraz tylko
    dostępny poprzez Server Pack 1 dla Windows XP, lecz tylko w wersji na
    nośnikach CD. Wersja internetowa SP1 nie będzie zawierała wirtualnej
    maszyny. Jest to duże utrudnienie dla nowych użytkowników Windows XP,
    którzy nie zdąrzyli jeszcze zainstalować MS Java VM i ze zdziwieniem
    zauważają dopiero teraz, że np. chaty czy inne interaktywne komponenty
    stron www po prostu im nie chodzą...
    <<<

    Tzn, ze do tego dnia, w ktorym Mikrosoft podjal taka decyzje wszystko
    dzialalo normalnie. I to jest odpowiedz na Twoje pytanie :)

    Nastepnym razem czytaj z glowa :)

    januszek