  • 1. Data: 2002-04-15 21:07:15
    Temat: Inteligo sie stara
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    ... zniechęcić mnie do siebie i nadal udaje im się to znakomicie.
    Nieopatrznie zapisałem się kiedyś u nich na listę wysyłkową. Było to przed
    premierą ich serwisu, na stronie były wówczas dwa zdania na krzyż i właśnie
    formularz do wpisania się z komentarzem w stylu "jeśli chcesz byś
    powiadomiony o uruchomieniu serwisu...".
    Dziś dostałem od nich kolejnego maila. Marketingowe blabla, ale początek i
    koniec są IMHO powalające:
    "Ostatnie kilka miesięcy obfitowało w ciekawe wydarzenia, dlatego pragniemy
    podzielić się z Państwem najważniejszymi informacjami związanymi z kontem
    Inteligo." No wiecie, Afganistan, Palestyna, te sprawy...
    Koniec jest taki:
    "PS. Ten mail został wygenerowany automatycznie.
    Proszę na niego nie odpowiadać."
    Spoko. Nie odpowiem. Macie to chłopaki jak w banku.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 2. Data: 2002-04-16 07:01:33
    Temat: Re: Inteligo sie stara
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "simon" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    właśnie
    > formularz do wpisania się z komentarzem w stylu "jeśli chcesz byś
    > powiadomiony o uruchomieniu serwisu...".

    Ja też kiedyś się zapisałem i nigdy nic nie otrzymywałem.
    A dzisiaj, mimo, że już zlikwidowałem konto, dostałem piękne info, a nawet
    dwa :-).

    Pozdrawiam
    RWicik