    From: "Szymon" <v...@w...epf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Date: Tue, 29 Mar 2005 12:23:53 +0200

    17 marca wysłałem polecony do Inteligo z dyspozycją zamknięcia rachunku i
    przelania całości środków na Lukasa. Według par. 18 pkt 4 Regulaminu
    prowadzenia konta, bank powinien zablokować dostęp do rachunku. Nadal się
    jednak swobodnie loguję. Gdy zapytałem mailem co się dzieje - odpowiedziano
    mi, że par. 18 pkt 1 mówi, iż okres wypowiedzenia liczy się od daty
    OTRZYMANIA pisma przez Bank. Teraz pytanie za 100 punktów: jak mam sprawdzić
    czy udowodnić, że Bank pismo otrzymał? Zasugerowano mi albo dzwonienie na
    infolinię (na której i tak nic nie załatwię, oprócz wysokich kosztów), albo
    ponowne przesłanie pisma za potwierdzeniem odbioru (koszty+bank zawsze może
    go nie podjąc, tudzież poleży sobie nawet 14 dni przed podjęciem itp).

    Czy ktoś wie jak "poznać", iż bank dostał pismo, tudzież jak zmusić Inteligo
    (PKO BP) do wypisania mnie z grona swoich klientów?

    --

    pozdrawiam
    Szymon