  • 1. Data: 2004-03-30 22:43:53
    Temat: [Inteligo] nocne przetwarzanie danych
    Od: "Piotr C." <p...@b...mabanana.com>

    witam,

    jeszcze nie ochłonąłem... Mam już tego k... dosyć, "gdzie ja jestem w banku
    czy u cioci na imieninach". Dzisiaj akurat nie zjem kolacji, ale co gdybym
    miał zaplanowany wyjazd pociągiem? Chodzi o brak możliwości korzystania z
    karty od godz. 0:00. Tłumaczą się nocnym przetwarzaniem danych, ale co mnie
    to obchodzi? Z założenia miało być 24h czynne. Ponoć jest coś na www, a w
    regulaminie? Nie znalazłem. Da się coś z tym zrobić, jakoś ukrócić te
    praktyki bądź żądać rekompensaty?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-30 22:45:27
    Temat: Re: [Inteligo] nocne przetwarzanie danych
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr C. <p...@b...mabanana.com> wrote:
    Nie znalazłem. Da
    > się coś z tym zrobić, jakoś ukrócić te praktyki bądź żądać
    > rekompensaty?

    Nie da sie nic zrobic. Niestety ok. 00:00 a 00:30 nie dziala karta czy
    serwis transkacyjny :( Ten model tak ma.
    Co do rekompensaty, no co ty... :)

    Trzeba sie po prostu przyzwyczaic

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-03-30 22:51:46
    Od: "atik" <a...@a...pl>

> [...]
    >
    > pozdrawiam
    >
    > przerabialem to pol roku temu - szlo o uaktywnienie konta- akurat o tej porze
    bo sadzilem ze nie bedzie trudnosci z polaczeniem. Dowiedzialem sie ze jest
    nocne przetwarzanie danych - "zadzwon se pan za jakas godzine, dwie a najlepiej
    rano. Poniewaz dzwonilem z komorki to sie w....wilem - 14 minut czekania na
    zgloszenie i 46 sekund rozmowy, w trakcie ktorej nic nie zalatwilem. Poslalem
    reklamacje i zazadalem zadoscuczynienia (oplaty za niepotrzebny telefon do
    nich). po 5 tygodniach otrzymalem odpowiedz typu ble ble ble - ze pisze na
    stronie itd. druga reklamacja zlozona na pierwsza rowniez bez efektu.
    Zlikwidowalem konto. NIEREFORMOWALNI !!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 4. Data: 2004-03-30 23:02:52
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Piotr C. wrote:
> [...]
    > to obchodzi? Z założenia miało być 24h czynne. Ponoć jest coś na www, a w
    > regulaminie? Nie znalazłem. Da się coś z tym zrobić, jakoś ukrócić te

    Zauwazylem ze coraz wiecej ludzi robi sie roszczeniowych dla tylko do
    bankow. Jak im sie zepsuje auto i trzeba wyskoczyc za 1000 zl to placa
    nawet jak im sie kaze placic pare stówek za obowiazkowe przeglady pod
    rygorem utraty gwaracji (!!) to bez szemrania to robia. Jak ZUS komus
    pare tysiakow przez 2 lata nie przelał na konto emerytalne to macha sie
    ręką - ciekawe czy gdyby bank przez 2 lata zablokował 2000 zl i udał, że
    deszcza pada tez by machął?
    Moze warto troche bankom juz troche odpuścic i wziąśc sie za inne
    dziedziny :D

    --
    l...@s...pl

  • 5. Data: 2004-03-31 00:10:09
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Piotr C." <p...@b...mabanana.com> wrote in message
> [...]
    > to obchodzi? Z założenia miało być 24h czynne. Ponoć jest coś na www, a w
    > regulaminie? Nie znalazłem. Da się coś z tym zrobić, jakoś ukrócić te

    Zmień bank. Kazał ci ktoś korzystać z inteligo.

  • 6. Data: 2004-03-31 00:11:08
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "sebol" <l...@s...pl> wrote in message news:c4cub2$jh9$1@news.onet.pl...

    > Zauwazylem ze coraz wiecej ludzi robi sie roszczeniowych dla tylko do
    > bankow.

    Nie tylko dla banków.
    Pieniactwo to narodowa cecha.

  • 7. Data: 2004-03-31 00:57:44
    Od: "Piotr C." <p...@b...mabanana.com>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

> [...]

    Dlaczego uważasz że tylko dla banków? Dla operatorów telekomunikacyjnych
    też, dla... nie wiem, akurat nic nie przychodzi mi do głowy. Czy to źle że
    "roszczeniowych", i czy to jest adekwatne określenie? Uważam że nie. Po
    prostu coraz więcej ludzi zaczyna wymagać usług na dobrym poziomie, nie
    wystarczą im jakieś ochłapy, namiastka czegoś co widzieli na zachodzie. Ja
    nie wymagam żadnych luksusów, ale w biedronce nie kupuje; a karta jest po
    to, żebym mógł wypłacić pieniądze kiedy mam na to ochote, czyż nie?

    pozdr.

  • 8. Data: 2004-03-31 06:51:02
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    Może... jedz wcześniej kolację?

  • 9. Data: 2004-03-31 07:30:36
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "atik" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Poslalem
    > reklamacje i zazadalem zadoscuczynienia (oplaty za niepotrzebny telefon do

    Zostan klientem Idei i dzwon za darmo :-) BTW - telefon bylby faktycznie
    niepotrzebny gdybys przeczytal wszytsko co Ci przyslali jak aktywowales
    konto.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-03-31 10:27:56
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    Wed, 31 Mar 2004 09:30:36 +0200, na pl.biznes.banki, JaKi napisał(a):

    > Zostan klientem Idei

    A czy czasami inteligo nie współpracuje z Plus GSM?

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair