    From: sebol <l...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Inteligo] nocne przetwarzanie danych
    Date: Wed, 31 Mar 2004 01:02:52 +0200
    Sender: l...@a...pl@zs122.internetdsl.tpnet.pl

    Piotr C. wrote:
    > witam,
    >
    > jeszcze nie ochłonąłem... Mam już tego k... dosyć, "gdzie ja jestem w banku
    > czy u cioci na imieninach". Dzisiaj akurat nie zjem kolacji, ale co gdybym
    > miał zaplanowany wyjazd pociągiem? Chodzi o brak możliwości korzystania z
    > karty od godz. 0:00. Tłumaczą się nocnym przetwarzaniem danych, ale co mnie
    > to obchodzi? Z założenia miało być 24h czynne. Ponoć jest coś na www, a w
    > regulaminie? Nie znalazłem. Da się coś z tym zrobić, jakoś ukrócić te
    > praktyki bądź żądać rekompensaty?

    Zauwazylem ze coraz wiecej ludzi robi sie roszczeniowych dla tylko do
    bankow. Jak im sie zepsuje auto i trzeba wyskoczyc za 1000 zl to placa
    nawet jak im sie kaze placic pare stówek za obowiazkowe przeglady pod
    rygorem utraty gwaracji (!!) to bez szemrania to robia. Jak ZUS komus
    pare tysiakow przez 2 lata nie przelał na konto emerytalne to macha sie
    ręką - ciekawe czy gdyby bank przez 2 lata zablokował 2000 zl i udał, że
    deszcza pada tez by machął?
    Moze warto troche bankom juz troche odpuścic i wziąśc sie za inne
    dziedziny :D

    --
    l...@s...pl