  • 11. Data: 2004-03-31 10:40:38
    Temat: Re: [Inteligo] nocne przetwarzanie danych
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:zh6vncqxt1ka.dlg@grafx.studio.net...

    > A czy czasami inteligo nie współpracuje z Plus GSM?

    Nie wiem, ale Idea ma darmowe 0800 :]

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2004-03-31 11:07:02
    Od: a...@a...pl

    > Użytkownik "atik" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > . Poniewaz dzwonilem z komorki to sie w....wilem - 14 minut czekania na
    > Poslalem
    >
    > Zostan klientem Idei i dzwon za darmo :-) BTW - telefon bylby faktycznie
    > niepotrzebny gdybys przeczytal wszytsko co Ci przyslali jak aktywowales
    > konto.
    >
    > --
    > Bardzo lubie czytac - wiec przeczytalem wszystko co mi przyslali dlatego
    reklamowalem ten niepotrzebny telefon do nich. Zas oni w odpowiedzi typu "ble
    ble ble....." przeprosili. Jednak ja w reklamacji wnosilem o co innego
    (odszkodowanie) zas w odpowiedzi bylo o czym innym (nie na temat).
    Zas co do operatora kazdy wybiera tego co mu sluzy najlepiej. Ty zas mogles
    rowniez napisac ze: "mogles skorzystac z INFOLINII. Tez by bylo dobrze. I jak
    zabierasz glos w sprawie staraj sie nie pouczac w sprawach niezwiazanych z
    niusem. Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2004-03-31 13:01:55
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    I jak
    > zabierasz glos w sprawie staraj sie nie pouczac w sprawach niezwiazanych z
    > niusem. Pozdrawiam.

    Post byl zwiazany z niusem - wnosisz o odszkodowanie za telefon, a Inteligo
    jako jeden z nielicznych bankow ma darmowa infolinie wiec Twoje wnoszenie o
    odszkodowanie jest co najmniej smieszne.

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2004-03-31 14:25:21
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    JaKi napisał:

    > Nie wiem, ale Idea ma darmowe 0800 :]

    I HeyaH też :>

  • 15. Data: 2004-03-31 15:10:46
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    JaKi napisał:

    > Nie wiem, ale Idea ma darmowe 0800 :]

    HeyaH też :>

  • 16. Data: 2004-03-31 21:56:20
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:c4cth1$g5a$1@news.onet.pl...
    > Piotr C. <p...@b...mabanana.com> wrote:
    > Nie znalazłem. Da
    >
    > Nie da sie nic zrobic. Niestety ok. 00:00 a 00:30 nie dziala karta czy
    > serwis transkacyjny :( Ten model tak ma.
    > Co do rekompensaty, no co ty... :)
    >
    > Trzeba sie po prostu przyzwyczaic
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations:
    > http://www.PRnews.pl

    Musisz akurat o 0.00 do 0.30 iść kupować kolacje?

    Kup se wcześniej, chyba że straszysz po północy hehe...

    Piotr

  • 17. Data: 2004-03-31 22:30:33
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Piotr napisał:

    > Musisz akurat o 0.00 do 0.30 iść kupować kolacje?
    >
    > Kup se wcześniej, chyba że straszysz po północy hehe...

    O ile mi wiadomo 'Amra' akurat nie ma najmniejszych problemów z nocnym
    przetwarzaniem w Inteligo. Bynajmniej na to się nie skarży.

    Mała prośba: tnij cytaty i wycinaj podpisy autorów przy odpowiadaniu na
    posty. A dlaczego tak wypada poczytasz tutaj:
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

    Przy okazji popraw sobie Outlook Express bo niepoprawnie koduje polskie
    znaki. Instrukcja jak to zrobić tu: http://evil.pl/pip/ustaw.html i tu:
    http://evil.pl/pip/czytniki.html

    K.