  • 1. Data: 2014-01-15 12:26:41
    Temat: I znowu Toyota i jej 10% na Grouponie
    Od: ls <l...@w...pl>

    http://www.groupon.pl/deals/special/toyota-bank-pols
    ka-s-a-nip-521-309-29-22/32874098?nlp=&CID=PL_CRM_1_
    0_0_15&a=2801

    5zl za groupon, 10% zwrotu przez 6 mcy (6 x max. 50zł zwrotu = max. 300zl).
    Regulamin:
    https://wnioski.toyotabank.pl/promocje/form8TanszePa
    liwo/pdf/regulamin-promocji.pdf

    Bierzcie, jak chcecie, ja juz nie wydalam z tymi kartami, zakupami i rezygnuje :|

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2014-01-16 09:57:19
    Temat: Re: I znowu Toyota i jej 10% na Grouponie
    Od: "inteligentny" <...@...pl>

    Płać sprytnym bilem za rachunki innymi kartami a tojka zostaw do tankowania
    czy spozywki i bedzie dobrze :)

  • 3. Data: 2014-01-17 09:03:13
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 16 stycznia 2014 09:57:19 UTC+1 użytkownik inteligentny napisał:
    > P�a� sprytnym bilem za rachunki innymi kartami a tojka zostaw do tankowania
    > czy spozywki i bedzie dobrze :)

    To nie takie proste: spozywka zajeta przez 2 x GO, benzyna: GUP.
    Dopiero, jak sie pokoncza te bonusy, bedzie mozna myslec o Toyocie.
    --
    pozdr.
    ls