    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo_+_links
    Date: 23 May 2002 10:55:32 +0200

    On Thu, May 23, 2002 at 09:21:21AM +0000, Marcin Wyszomierski wrote:

    > Czy ktoś dobiera się do swojego konta w Inteligo z poziomu links'a,
    > lynx'a, czy w3m. Pomimo tego ze np. links radzi sobie z javascript,
    > oraz z cookies, i akceptuje wysylane cookies z server'a inteligo
    > wykłada się na "jakimś" innich atomatycznym przeładowaniu; informując
    > jednoznacznie, co jest nieprawdą, że muszę włączyć obsługe
    > javascript'ów i cookies.

    1. ponoc inteligo przestalo dzialac z lynx-pochodnymi
    2. czy links ma wsparcie dla ciasteczek? Wydaje mi sie ze nie ma
    (tzn. widzialem nieoficjalnego patcha)
    3. czy inteligo wymaga ciastaczek (piszesz 'co jest nieprawda').
    4. jak jeszcze dzialalo, to sie tam wchodzilo przez jakis taki nie do
    konca oczywisty link.

    --

    --w