  • 1. Data: 2003-02-28 11:41:35
    Temat: Inteligo - kiedy obciążenia?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Witam.
    Czy ktoś orientuje się dlaczego Inteligo obciąża rachunek za prowadzenie
    rachunku 27-go dnia miesiąca?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2003-02-28 11:42:35
    Temat: Re: Inteligo - kiedy obciążenia?
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy ktoś orientuje się dlaczego Inteligo obciąża rachunek za prowadzenie
    > rachunku 27-go dnia miesiąca?

    Bo w tym dniu go założyłeś

  • 3. Data: 2003-02-28 13:55:29
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    KK <p...@g...pl> wrote:

    > Bo w tym dniu go założyłeś

    I zapewne miesiąc do salda się także liczy od momentu założenia rachunku ?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2003-02-28 13:58:02
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > I zapewne miesiąc do salda się także liczy od momentu założenia rachunku ?

    tak

  • 5. Data: 2003-02-28 14:03:44
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    KK <p...@g...pl> wrote:

    > tak

    Ok. A teraz pytanie, czy jest to gdzieś explicite napisanie w regulaminie?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-02-28 14:21:42
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > Ok. A teraz pytanie, czy jest to gdzieś explicite napisanie w regulaminie?

    uuu, jak mi cię żal. 4 złote wcięło

    :-)

    § 56.2

    Odsetki na wszystkich rachunkach prowadzonych w ramach Konta kapitalizowane
    są w okresach miesięcznych licząc od daty otwarcia rachunku głównego.
    Oznacza to, że kapitalizacja odsetek na rachunku głównym i każdym innym
    rachunku (niezależnie od daty jego otwarcia) w ramach Konta Inteligo ma
    miejsce w tym samym dniu.

    § 58

    1.. Bank pobiera dwa typy opłat i prowizji:
    1.. Opłaty i prowizje pobierane bezpośrednio w momencie dokonywania
    operacji lub korzystania z danej usługi,
    2.. Opłaty i prowizje okresowe pobierane na koniec określonego okresu.
    2.. Opłaty i prowizje, o których mowa w ust.1 pkt. 2 są naliczane w dniu
    kapitalizacji odsetek na danym rachunku.

    § 57

    Bank nalicza należne opłaty i prowizje w oparciu o aktualnie obowiązującą
    Tabelę opłat i prowizji.

  • 7. Data: 2003-02-28 14:33:37
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    KK <p...@g...pl> wrote:

    > uuu, jak mi cię żal. 4 złote wcięło

    E tam żal. Ot się zdziwiłem :) Chociaż w sumie w Multi mi też ściągają
    odsetki miesiąc od momentu założenia. Za to opłatę za rachunek już normalnie
    na przełomie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2003-03-02 12:16:56
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 28 Feb 2003 14:33:37 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@m...hell.pl> wrote:

    >E tam żal. Ot się zdziwiłem :) Chociaż w sumie w Multi mi też ściągają
    >odsetki miesiąc od momentu założenia. Za to opłatę za rachunek już normalnie
    >na przełomie.

    Konkretne to w "miesiecznice" uruchomienia linii kredytowej.
    W wypadku konta bez linnii kapitalizacja jest normalnie na przelomie
    miesiecy.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730