  • 1. Data: 2005-12-05 17:27:49
    Temat: Inteligo - kiedy dojdza pieniadze
    Od: Daroot <d...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie.
    Dzisiaj o godz. 14.15 wplacilem pieniazki w PKO z oddzialem inteligo.
    (wplata ustna)bez zadnej prowizji
    Oczywiscie na konto moje konto w Inteligo.
    Kiedy te pieniazki pojawia sie na koncie? Kto wie???
    Sprawdzam i nadal nie ma :(
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2005-12-05 19:11:04
    Temat: Re: Inteligo - kiedy dojdza pieniadze
    Od: "H.wP." <h...@h...com>

    powinny jutro być na rachunku

  • 3. Data: 2005-12-05 19:15:34
    Od: Daroot <d...@p...onet.pl>

    H.wP. napisał(a):
    > powinny jutro być na rachunku

    Ale czemu nie od razu na koncie?
    Do dupy z tym inteligo...

  • 4. Data: 2005-12-05 19:24:38
    Od: "miszka_" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Daroot" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale czemu nie od razu na koncie?
    > Do dupy z tym inteligo...

    Z punktu widzenia rozliczeń, a takie właśnie zainicjowałeś robiąc wpłatę,
    Inteligo i oddział PKO to dwa różne banki. Nie ma więc księgowania w czasie
    rzeczywistym.
    I nie tylko Inteligo możesz wsadzać w miejsce gdzie plecy tracą swą szanowną
    nazwę. Identycznie jest np. z relacjami między mBank'iem a BRE.
    Chcesz meć jedno i drugie? Rachunek tradycyjny w PKObpSA i usługa
    PKOInteligo.
    --
    PZDR, miszka_
    _________________________________

  • 5. Data: 2005-12-05 19:28:01
    Od: Daroot <d...@p...onet.pl>

    miszka_ napisał(a):
> [...]
    > nazwę. Identycznie jest np. z relacjami między mBank'iem a BRE.
    > Chcesz meć jedno i drugie? Rachunek tradycyjny w PKObpSA i usługa

    Dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz :) Uwierzylem kasjerce, ktora
    zapewniala mnie ze pieniadze beda na koncie w ciagu 15 minut. :((
    Pozdrawiam poniedzialkowo!!

  • 6. Data: 2005-12-05 20:27:49
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Daroot napisał(a):

    > Dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz :) Uwierzylem kasjerce, ktora
    > zapewniala mnie ze pieniadze beda na koncie w ciagu 15 minut. :((

    Tak by było gdyby to było "Inteligo-nakładka na Superkonto". Normalne
    Inteligo (10205558) to już inna bajka. Tak więc kasjerka może myślała
    dobrze tylko jej nie wyszło.

    Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2005-12-06 06:25:56
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]

    bo oddzial w ktorym wplacales to nie "oddzial Inteligo"
    musi nastapic przekazanie srodkow z jednego oddzialu do drugiego

    zawsze mozesz wybrac rachunek np. w mBanku gdzie bedziesz mial PENOSC ze
    pieniadze wplacone o tej porze NIE DOJDA na konto tego samego dnia... ;-)

    > Dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz :) Uwierzylem kasjerce, ktora
    > zapewniala mnie ze pieniadze beda na koncie w ciagu 15 minut. :((

    1. Przy wplacie o tej porze (14ta) jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby nie
    doszly tego samego dnia. Czasem ok 20ej ale byly. To zalezy od oddzialu.
    2. Moze byc tak jak pisze Lukasz (kasjerka pomylila sie) lub tez przez
    "czynnik ludzki" przelew sie nie zalapal na rozliczenia miedzyoddzialowe w
    tym dniu. Bo pora jest dosc wczesna i IMHO powinien byl...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2005-12-06 06:35:39
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Daroot"

> [...]
    > (wplata ustna)bez zadnej prowizji
    > Oczywiscie na konto moje konto w Inteligo.
    > Kiedy te pieniazki pojawia sie na koncie? Kto wie???

    Jak wplata mialaby miejsce z rana to pieniadze pojawilyby sie na koncie po
    poludniu, a w tej sytuacji beda nastepnego dnia

    Leszek

  • 9. Data: 2005-12-06 06:42:51
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Daroot"

    > Ale czemu nie od razu na koncie?

    Od razu to sa tylko przelewy miedzy rachunkami w obrebie Inteligo. Reszta
    idzie przez ELIXIR

    Leszek

  • 10. Data: 2005-12-06 17:23:30
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Daroot napisal dnia 2005-12-05 18:27:
> [...]
    > (wplata ustna)bez zadnej prowizji
    > Oczywiscie na konto moje konto w Inteligo.
    > Kiedy te pieniazki pojawia sie na koncie? Kto wie???

    Co to jest wpłata ustna??

    --
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm