  • 21. Data: 2010-10-05 10:38:47
    Temat: Re: Inteligo i ręka w nocniku
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    napisał w wiadomości news:i8e0iv$6eo$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak więc chyba trzeba dokupić i dongla na BT, i myszkę na USB lub
    > choćby przejściówkę z USB na PS/2. Ciekawe, czego jeszcze w nim nie ma. :)
    >
    > Dysk Hitachi, RAMka Kingstona, sieci Atherosa, akumulatorki z Japonii,
    > więc chyba Sanyo... Sama śmietanka. :)

    Sprzedają to z XP czy z windows 7 starter?

    wiatrak

  • 22. Data: 2010-10-05 12:43:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" i8ev7v$8jm$...@n...news.atman.pl

    > Sprzedają to z XP czy z windows 7 starter?

    A co to za podchwytliwe pytania? [jedno i drugie do dupy?]
    Z nowocześniejszym systemem -- windows 7 starter. :)
    Idą z postępem... Oceaniczny program zmienia tapety.
    Można (chyba można) uruchomić jednocześnie więcej niż 3 programy. :)
    Jeszcze nie odpaliłem WinZgroźnego -- na razie klonuje dysk, a:

    -- nie mam miejsca na kopie
    -- wrzucam na dysk Toshiby żrący tak dużo prądu, że wskakuje
    na tryb USB 1.1 (1 MB/s zamiast około 20 MB/s) co utrudnia
    życie dość skutecznie (odradzam każdemu produkty Toshiby!!!)

    Mam kilka dysków zewnętrznych zasilanych po USB (i takich kupionych
    jako obudowa+dysk, i kupionych jako całość) i tylko z tą Toshibą mam
    problemy z zasilaniem i wpadaniem na tryb USB 1.1 -- i nie na jednym
    komputerze. :)

    Dwie obudowy + różne dyski i trzy gotowce, w tym ta Toshiba.
    Poza tym dwie przejściówki USB <--> SATA/PATA (2.5" i 3.5")
    z zasilaczem osobnym. Problem z wpadaniem na USB 1.1 jest
    tylko z tą Toshibą. (na obudowie napis PLATINUMU) 320 GB

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2010-10-05 13:28:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i8f6h7$2i2$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > z zasilaczem osobnym. Problem z wpadaniem na USB 1.1 jest
    > tylko z tą Toshibą. (na obudowie napis PLATINUMU) 320 GB

    Od kilku godzin dysk nie chce wejść na USB 2.0 -- ODRADZAM KAŻDEMU DYSKI TOSHIBY!!!!

    Różne przrewody, różne gniazdka USB, rżóne komputery -- ten sam problem!
    A z innymi obudowami i innymi dyskami nie ma tego problemu.

    Ale może to tylko obudowa żre energię? :)
    Wątpię. :)

    Dysk na początku pracy pobiera dużo -- i to pikniecie rzutuje na przyszłą pracę. :)

    -=-

    Uruchamiać to trzeba jak maszynę rolniczą:

    -- najpierw gwiazda (Andrzej?) czyli 230 V (wszędzie miedzy fazą i zerem)
    -- później trójkąt (małżeński) 400 V (wszędzie między fazami)

    Najpierw trzeba podłączyć oba gniazdka, później odłączyć sygnałowe,
    zostawiając zasilające, odczekać chwilę i podłączyć sygnałowe...
    A zasilanie jest uzależnione od sygnału... PARANOJA a nawet KWADRONOJA!!!

    Raz na sto dysk załapie tak, jak powinien!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'