  • 31. Data: 2002-02-17 09:35:19
    Temat: Re: Inteligo i oplaty :)
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 17 Feb 2002 09:37:57 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    >Jejku, ja wiem, o co biega. Że STARY regulamin mówi o formie pisemnej
    >wysłanej na adres korespondencyjny...
    >
    >Nie ja to wymyśliłem, ale przedstawiciel banku powołał się właśnie na 7
    >artykuł prawa bankowego, czyli potraktował wysłanie e-maila, jako formę
    >pisemną dostarczoną na adres korespondencyjny...
    >
    >Wydaje mi się to słuszne. Spróbuj u nich - może mają jeszcze jakieś
    >argumenty...

    A mnie sie nie wydaje. Skoro wejde w moje dane i widnieja tam takie
    informacje jak ADRES KORESPONDENCYJNY oraz E-MAIL a w regulaminie
    pisze o ADRESIE KORESPONDENCYJNYM to sprawa jest jednoznaczna.
    Chyba zeby wyslali dyskietke na moj adres korespondencyjny :-)
    Kolejny bank, ktory nie przestrzega wlasnego regulaminu.
    Z mojej strony EOT.

    PGR

  • 32. Data: 2002-02-17 09:55:34
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Chyba zeby wyslali dyskietke na moj adres korespondencyjny :-)
    > Kolejny bank, ktory nie przestrzega wlasnego regulaminu.

    Ja widzę dwa rozwiązania - złóż reklamację, poznasz oficjalne stanowisko
    banku.

    Drugie - arbiter?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 33. Data: 2002-02-17 11:19:07
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 17 Feb 2002 10:55:34 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    >Ja widzę dwa rozwiązania - złóż reklamację, poznasz oficjalne stanowisko
    >banku.

    Eeeeee. Nie chce mi sie z nimi gadac :-)

    >Drugie - arbiter?

    Zeby zglosic sprawe do arbitra trzeba miec roszczenie do banku. A ja
    zadnego nie mam. Nie ukradli mi ani grosika :-)
    Ja tylko tak, w imie zasad :-)

    PGR