    From: "PAWEL" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo i egzekucja 64 groszy!!!!!!
    Date: 25 Apr 2004 22:15:01 +0200

    Witam wszystkich!
    Chciałbym podzielić się z wami taka oto historia:
    Otworzyłem rachunek w inteligo jak jeszcze właścicielem byli Niemcy z
    BankGeselhaftBerlin. Było milo i wygodnie dopóki dopóty w ich miejsce nie
    wstąpił PKOBP.
    Przestałem korzystać z rachunku , mbank miał lepsza ofertę wiec przeniosłem się
    właśnie tam. Z inteligo korzystałem sporadycznie , były niemile historie typu ,
    ze wpłacałem kasę w oddziale PKOBP w Warszawie (kilkakrotnie sumy powyżej
    50000zl) a ona była widoczna na rachunku po paru dniach!!!!!! Zazwyczaj 3-4 ,
    urzeralem się z mimi pare razy ochrzanialem
    kierowników oddziału , dyrektorki itd. Czaru goryczy dopełnił fakt nie
    przesłania mi odnowionej karty do rachunku , składałem reklamacje , wysyłali ale
    jakoś nie mogła do mnie dotrzeć , podobnie jak listy haseł jednorazowych.
    Zabrałem się z tamtad przelewając kasę gdzie indziej. Po paru miesiącach
    załogowałem się i zauważyłem debecik na 0,64 zl (sześćdziesiąt cztery grosze).
    Popatrzyłem na historie rachunku , ale z uwagi na mały przedmiot sprawy olałem
    to , wysłałem formularz zamknięcia rachunku.
    Od tamtej pory miałem już 2 telefony odnoście tego &#8222;debetu&#8221; , co prawda
    nikt
    mnie nie straszył bankowym tytułem egzekucyjnym ale czy waszym zdaniem bank
    postępuje rozsądnie? Ktoś powie ze tak bo debet to debet ale czy telefony nie
    kosztują więcej?
    Czy ta instytucja zachowuje się poważnie tropiąc takich przekretasow jak ja? A
    może jednak będę widoczny na jakiejś tam czarnej liście dłużników , czy
    rejestrze niewypłacalnych?
    A może wyślą do mnie ruska mafje? Nadmienię ze płacić nie zamierzam , no chyba
    ze przyjdzie komornik.
    Pozdrawiam
    Pawel