  • 1. Data: 2002-01-29 10:02:40
    Temat: Inteligo i debet?
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    Witam

    Na swoich stronach Inteligo twierdzi, że realizuje wypłaty kartą tylko do
    wysokości salda.
    Jak to wygląda w praktyce?
    Czy komuś zdarzyło się zrobić debet w jakichś szczególnych okolicznościach?

    Pozdr. PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-01-29 14:50:52
    Temat: Re: Inteligo i debet?
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

> [...]
    > wysokości salda.
    > Jak to wygląda w praktyce?
    > Czy komuś zdarzyło się zrobić debet w jakichś szczególnych

    Zdarzył mi się właśnie debet na zupełnie nieużywanym subkoncie. Podobno ma
    to związek z maksymalnymi osiągami mojego samochodu. :-)
    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul