  • 1. Data: 2005-08-01 17:13:51
    Temat: [OKO] regulamin promocji 4,5% + 2%
    Od: "pastor" <laplap[SPAMeromNIE]@wp.pl>

    Witam grupę,

    Potrzebuję regulamin promocji OKO 4,5% + 2%, która zakończyła się 22.07. Mam
    wątpliwości czy prawidłowo naliczono mi odsetki, a w swoim czasie nie
    zachowałem tekstu regulaminu tej promocji. Jeżeli ktoś miałby ten regulamin
    to prosiłbym o linka, lub podesłanie na priv (uwaga pułapka w adresie).

    pozdrawiam,
    pastor

  • 2. Data: 2005-08-01 18:04:11
    Temat: Re: [OKO] regulamin promocji 4,5% + 2%
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 Aug 2005 19:13:51 +0200,
    osoba podpisana: pastor <laplap>
    napisała:
    > Witam grupę,
    >
    > Potrzebuję regulamin promocji OKO 4,5% + 2%, która zakończyła się 22.07. Mam
    > wątpliwości czy prawidłowo naliczono mi odsetki, a w swoim czasie nie
    Hmm. Najciemniej pod latarnią :-) ?
    http://www.ing.pl/oszczednosci/download/zasady_promo
    cji.pdf

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 3. Data: 2005-08-01 20:39:03
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"
    > Hmm. Najciemniej pod latarnią :-) ?
    > http://www.ing.pl/oszczednosci/download/zasady_promo
    cji.pdf

    a ja jestem pewien, że zle mi naliczyli odsetki - za okres od 30 VI do
    31 VII dostałem odsetek o ponad 30% więcej niż się spodziewałem.
    Niech no sie tylko zorientują i zaczną zabierać a będzie ubaw na cały
    kraj :-)
    Sprawdzcie swoje odsetki na OKO :-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-08-01 21:37:18
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Mon, 1 Aug 2005 22:39:03 +0200, na pl.biznes.banki, blad w wiadomości
    <news:dcm19r$2j$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
    > 31 VII dostałem odsetek o ponad 30% więcej niż się spodziewałem.
    > Niech no sie tylko zorientują i zaczną zabierać a będzie ubaw na cały

    Ja sprawdziłem i według moich obliczeń odsetki powinny być o 2,11 zł
    wyższe, niż mi naliczono. Zresztą sprawa jest ciekawa, bo co miesiąc
    wychodzą mi różnice tego rzędu (oczywiście na moją niekorzyść), podczas
    gdy w innych bankach odsetki zgadzają mi się co do grosza.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 5. Data: 2005-08-01 21:59:18
    Od: "pastor" <laplap[SPAMeromNIE]@wp.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" napisał w wiadomości
    > Hmm. Najciemniej pod latarnią :-) ?

    Wielkie dzięki !!! Jednak ponownie wyszło, że jednak pod latarnią
    najciemniej ...

    Pozdrawiam,
    pastor

  • 6. Data: 2005-08-02 05:42:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 1 Aug 2005 23:37:18 +0200, Krzysztof K. Maj napisał(a):
> [...]

    > wyższe, niż mi naliczono. Zresztą sprawa jest ciekawa, bo co miesiąc
    > wychodzą mi różnice tego rzędu (oczywiście na moją niekorzyść), podczas

    Ja też coś takiego stwierdziłem przy lokacie w BPH - choć różnice były
    mniejsze, rzędu kilkudziesięciu groszy w porywach do złotówki. Liczyłem,
    liczyłem i ni diabła nie chciało dobrze wyjść. W końcu zadzwoniłem na
    infolinię z prośbą o podanie prawidłowej metody liczenia - pomijając to że
    to dysponentka dowiedziała się ode mnie że podstawę podatku zaokrągla się do
    złotówek a podatek do dziesięciu groszy, wyszło na to że bank źle nalicza.
    Pani stwierdziła że w zasadzie jedyne co można robić to zgłosić reklamację
    w banku. Po kolejnym odnowieniu lokaty... cud! Odsetki naliczone co do grosza
    zgodnie z moimi wyliczeniami :)

    Najzabawniejsze jest to, że nie zgłosiłem reklamacji, a z panią rozmawiałem
    na infolinii - nie podając żadnych namiarów na siebie ani na konto. Tak więc
    wniosek jest taki, że wszystkim źle naliczali odsetki, ktoś się zorientował
    po moim telefonie i poprawił to co trzeba ;)

    Wniosek? Dzwonić, zgłaszać - sprawdzą i pewnie poprawią :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 7. Data: 2005-08-02 17:39:46
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj"

    > Ja sprawdziłem i według moich obliczeń odsetki powinny być o 2,11 zł
    > wyższe, niż mi naliczono.

    a jak ja sprawdzalem to mi wyglada ze zamiast 6,75 policzyli 9,75%,
    czyli +5 oczek a nie +2
    calkiem niezle :-)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2005-08-02 19:55:02
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > a jak ja sprawdzalem to mi wyglada ze zamiast 6,75 policzyli 9,75%,
    > czyli +5 oczek a nie +2
    > calkiem niezle :-)
    > *** blad ***

    No a umnie zgadzało się co do grosika. Co za pech ;(