  • 1. Data: 2004-11-02 17:11:58
    Temat: Re: Inteligo - agencja jako bankomat
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > W momencie gdy chcemy wyplacic gotowke z konta Inteligo a do bankomatu
    jest
    > daleko powinnismy rozejrzec sie za najblizsza Agencja PKO BP.

    Ameryki to raczej nie odkryłeś :-)

  • 2. Data: 2004-11-02 17:15:15
    Temat: Inteligo - agencja jako bankomat
    Od: Novy <a...@N...priv.onet.pl>

    W momencie gdy chcemy wyplacic gotowke z konta Inteligo a do bankomatu jest
    daleko powinnismy rozejrzec sie za najblizsza Agencja PKO BP. W agencjach
    rowniez mozna wyplacac gotowke przy uzyciu karty inteligo.

    Zalety:
    - wieksza ilosc pkt w ktorych mozna dokonac wyplaty
    - nie jest pobierana prowizja od wyplaty, pomimo ze "Pani w okienku"
    uprzejmie informuje o prowizji w wysokosci 0,50 zl

    Wady:
    - nalezy posiadac dowod osobisty (sic!)
    - limit wyplat dotyczy wyplat gotowkowych a nie limitu platnosci
    - na koncie blokowana jest kwota o 9,99 zl wieksza niz wyplacana, po 7
    dniach blokada jest usuwana ale trzeba o tym pamietac ze 10 zl bedzie przez
    tydzien "wisialo"

    Sprawdzone kilkakrotnie (osobiscie)

    Inne informacje:
    - wyplacac gotowke mozna rowniez kartami PKO BP (nie wiem co z prowizja)
    oraz kartami innych bankow (oczywiscie prowizja wystapi :)
    - w agencjach mozna rowniez bezgotowkowo regulowac naleznosci za rachunki
    ale mam wrazenie ze to nie jest placenie karta ale operacja:
    1. wyplata gotowki (gotowki do reki nie dostajemy)
    2. nastepnie oplacenie rachunku
    Czyli prowizje wystepuja tak jak przy platnosciach gotowkowych ale tego nie
    sprawdzalem.

    --
    z pozdrowieniami
    Novy

  • 3. Data: 2004-11-02 17:16:12
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-02, Novy <a...@N...priv.onet.pl> wrote:
    > W momencie gdy chcemy wyplacic gotowke z konta Inteligo a do bankomatu jest
    > daleko powinnismy rozejrzec sie za najblizsza Agencja PKO BP. W agencjach
    > rowniez mozna wyplacac gotowke przy uzyciu karty inteligo.
    Dobra rzecz - mi się zdażyło wypłacać 5 PLN - problemu nie było :)

> [...]
    > dniach blokada jest usuwana ale trzeba o tym pamietac ze 10 zl bedzie przez
    Nie wisi tydzień tylko do rozliczenia transakcji - na ogół 2-3 dni ..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2004-11-02 19:14:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Ameryki to raczej nie odkryłeś :-)

    A ktos wie czy ta wyszukiwarka oddzialow z POSem dostepna na stornie
    Inteligo to dobrze dziala? W Radomiu wychodzi ze nie ma zadnej mozliwosci
    wyciagniecia tak kasy....

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 5. Data: 2004-11-02 19:26:41
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > A ktos wie czy ta wyszukiwarka oddzialow z POSem dostepna na stornie
    > Inteligo to dobrze dziala? W Radomiu wychodzi ze nie ma zadnej
    > mozliwosci wyciagniecia tak kasy....

    Wyszukiwarki ma inteligo.pl jeszcze nie oglądałem - ale sprawdź na
    www.pkobp.pl

  • 6. Data: 2004-11-02 19:36:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > A ktos wie czy ta wyszukiwarka oddzialow z POSem dostepna na stornie
    > Inteligo to dobrze dziala? W Radomiu wychodzi ze nie ma zadnej
    > mozliwosci wyciagniecia tak kasy....

    bankomaty znajduje, ale POSów faktycznie nie potrafi...

  • 7. Data: 2004-11-04 07:25:26
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 2 Nov 2004 20:14:01 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

    > A ktos wie czy ta wyszukiwarka oddzialow z POSem dostepna na stornie
    > Inteligo to dobrze dziala? W Radomiu wychodzi ze nie ma zadnej
    > mozliwosci wyciagniecia tak kasy....

    Źle dziala - w Kielcach były na ich stronie tylko 2 agencje, a praktycznie
    w większości stoją POSy.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':