    From: Novy <a...@N...priv.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo - agencja jako bankomat
    Date: Tue, 2 Nov 2004 18:15:15 +0100

    W momencie gdy chcemy wyplacic gotowke z konta Inteligo a do bankomatu jest
    daleko powinnismy rozejrzec sie za najblizsza Agencja PKO BP. W agencjach
    rowniez mozna wyplacac gotowke przy uzyciu karty inteligo.

    Zalety:
    - wieksza ilosc pkt w ktorych mozna dokonac wyplaty
    - nie jest pobierana prowizja od wyplaty, pomimo ze "Pani w okienku"
    uprzejmie informuje o prowizji w wysokosci 0,50 zl

    Wady:
    - nalezy posiadac dowod osobisty (sic!)
    - limit wyplat dotyczy wyplat gotowkowych a nie limitu platnosci
    - na koncie blokowana jest kwota o 9,99 zl wieksza niz wyplacana, po 7
    dniach blokada jest usuwana ale trzeba o tym pamietac ze 10 zl bedzie przez
    tydzien "wisialo"

    Sprawdzone kilkakrotnie (osobiscie)

    Inne informacje:
    - wyplacac gotowke mozna rowniez kartami PKO BP (nie wiem co z prowizja)
    oraz kartami innych bankow (oczywiscie prowizja wystapi :)
    - w agencjach mozna rowniez bezgotowkowo regulowac naleznosci za rachunki
    ale mam wrazenie ze to nie jest placenie karta ale operacja:
    1. wyplata gotowki (gotowki do reki nie dostajemy)
    2. nastepnie oplacenie rachunku
    Czyli prowizje wystepuja tak jak przy platnosciach gotowkowych ale tego nie
    sprawdzalem.

    --
    z pozdrowieniami
    Novy