    From: Circulus <b...@n...polbox.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Inteligo] Prowizja za przelew do US
    Date: Fri, 29 Apr 2005 21:47:43 +0200
    Sender: b...@o...pl@bdz185.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zrobiłem przelewy podatkowe, jeszcze rzut oka w historię i... nie mogę się
    oprzeć wrażeniu, że do niedawna prowizja za przelew do US wynosiła 50 gr. (z
    konta indywidualnego oczywiście). Obecnie 0,99. Miałem nie zasmiecać grupy
    taką bzdurą, ale jakoś mi to nie daje spokoju. Pamięta ktoś ile było np. rok
    temu? Może faktycznie cichcem podnieśli w obecnym, jakże odpowiednim czasie?

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.