  • 1. Data: 2004-05-15 06:01:11
    Temat: Inteligo ? Czy jest jakaś alternatywa ?
    Od: "tomekn" <t...@n...onet.pl>

    Witam dostałem pocztą pakiet "startowy" Inteligo" obecnie mam jeszcze 12 dni
    czasu aby podjąć decyzję czy wstąpić do inteligo czy nie. Obecnie mam dwa
    konta w pkobp jedno konto na które otrzymuje co miesiąc przelewy z zakładu
    pracy i z którego korzystam na co dzień a drugim kontem jest e-PKO .konto
    e-pko było dla mnie wydzielonym kontem oprócz zwykłego konta z którego
    dokonywały się co 10 każdego miesiąca przelewy w kwocie 600 zł aby można
    było opłacić rachunki. E-PKO było więc drugim kontem i jego saldo nigdy nie
    było większe niż 1000zł in plus było to dla mnie gwarancją że nie wyczyści
    mi nikt konta poprzez Internet, a nawet gdyby to strata nie będzie większa
    niż to co się na nim uzbierało. Czy tak samo będę mógł korzystać z konta
    inteligo? Pytam bo otrzymałem również druk do zakładu pracy aby moje
    przelewy szły na konto inteligo a nigdzie nie zauważyłem aby można było
    ustawić jakieś miesięczne limity kwot przelewów dokonanych przez Internet. Z
    tego co pamiętam płaciłem jakieś 9 zł za prowadzenie e-PKO bez względu na
    ilość przelewów a w inteligo 1 przelew kosztuje bodaj 0,99zł ;-(.
    Pytam Was czy jest jakaś alternatywa czy są inne banki które prowadzą coś
    bardziej zbliżonego do e-pko niż inteligo ?
    pozdr
    tomekn

  • 2. Data: 2004-05-15 07:01:32
    Temat: Re: Inteligo ? Czy jest jakaś alternatywa ?
    Od: " " <t...@g...pl>

    tomekn <t...@n...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Pytam Was czy jest jakaś alternatywa czy są inne banki które prowadzą coś
    > bardziej zbliżonego do e-pko niż inteligo ?

    Inteligo jest kontem, ktore - mimo ze ci przyslano stosowny druk - nie wymaga
    comiesiecznych wplat pensji, stypendium etc.
    Jedynie od kwoty na rachunku zalezy, czy bedziesz placic za prowadzenie
    rachunku, czy tez nie.
    Licz sie tez z comiesieczna oplata (chyba 1,-) za karte Visa Elctron.

    Nie wiem, po co dublujesz sobie konta w PKO BP - ja korzystam z Inteligo
    tylko ze wzgledu na liczne i bezprowizyjne dla Inteligo bankomaty PKO BP.

  • 3. Data: 2004-05-15 09:28:20
    Od: matryc <u...@t...pl>

    tomekn wrote:

    > ostałem pocztą pakiet "startowy" Inteligo"

    to już połowa sukcesu, ja się z tym chamem kurierem umówiłem i nie
    przyszedł, to już mega minus za olewanie. A dupek umawia się między
    11-13...
    A jak to jest, czy da się wpłacać pieniądze bez prowizji w bankach pko?

    matryc

  • 4. Data: 2004-05-15 09:29:10
    Od: "tomekn" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > tomekn <t...@n...onet.pl> napisał(a):
    >
    > Inteligo jest kontem, ktore - mimo ze ci przyslano stosowny druk - nie
    wymaga
    > comiesiecznych wplat pensji, stypendium etc.
    Czyli to samo mogłem robić z e-pko ?
    > Jedynie od kwoty na rachunku zalezy, czy bedziesz placic za prowadzenie
    > rachunku, czy tez nie.
    > Licz sie tez z comiesieczna oplata (chyba 1,-) za karte Visa Elctron.
    masz na myśli tę którą dostałem pocztą w pudełku inteligo ?
    > Nie wiem, po co dublujesz sobie konta w PKO BP - ja korzystam z Inteligo
    > tylko ze wzgledu na liczne i bezprowizyjne dla Inteligo bankomaty PKO BP.
    Pisałem wyżej że chodzi mi oto aby zabezpieczyć swoje konto przed kradzieżą
    pieniedzy, wpływy z mojej pracy przychodzą na konto ror i miesięcznie
    dokonuje się automatycznie przelew na e-pko w kwocie 600zl potrzebne na
    opłatę rachunków. W ten sposób chronię swoje prawdziwe konto z większą sumą
    przed wyczyszczeniem przez mitycznych hakerów itp. Oczywiście ponosze koszt
    opłaty dwóch kont ale mam pewność że nikt mi później nie będzie udowadniał
    że przepuściłem pieniądze w internecie. Dlatego zastanawiam się czy mogę
    zastosować konto inteligo jako jedno konto dokonywać na nie przelwu całego
    swojego wynagrodzenia i śmiało płacić za jego pomocą w internecie nie
    obawiając się o wyczyszczenie konta czy traktować je jak do tej pory e-pko
    jako dodatkowe konto na kóre bede przelwał np 600zł miesiecznie. Masz rację
    po co dwa konta, ale gdyby jednak był jakiś limit miesięczny który można by
    ustawić na transakcje wykonane z internetu to było by to dla mnie bardzo
    ciekawa propozycja. A ciekaw jestem co z moją linia kredytową któa przecież
    opłacam ,trzeba znowu ją aktywować i opacić, chyba zadzwonie na info.
    pozdr
    tomekn

  • 5. Data: 2004-05-15 09:31:06
    Od: "tomekn" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "matryc" <u...@t...pl> napisał w wiadomości
    > tomekn wrote:
    >

    > A jak to jest, czy da się wpłacać pieniądze bez prowizji w bankach pko?
    ale mówisz o wpłatach na własne konto w okienku czy przelewy na obce konta ?
    pozdr
    tomekn

  • 6. Data: 2004-05-15 09:34:43
    Od: matryc <u...@t...pl>

    tomekn wrote:

    > Użytkownik "matryc" <u...@t...pl> napisał w wiadomości

    > ale mówisz o wpłatach na własne konto w okienku czy przelewy na obce konta

    Mam na myśli wpłacanie na własne konto w inteligo.

    matryc

  • 7. Data: 2004-05-15 09:42:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Mam na myśli wpłacanie na własne konto w inteligo.

    Można.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-05-15 11:39:39
    Od: "Paweł Derwich" <d...@p...pl>

    Konto inteligo sobie chwale, masz tu atrakcyjny dozwolony debet w rachunku,
    dostęp do funduszy inwestycyjnych, brak opłat za prowadzenie konta , 1 zł za
    kartę miesięcznie. Lista kodów jednorazowych chroni Twoje pieniądze. Jest
    tylko jedna wada jeśli chodzi o bezpieczeństwo. Tą wadą jest podawanie na
    karcie bankomatowej 3 cyfrowego numeru autoryzacji transakcji w internecie.
    Co może spowodować że ktoś może tym numerem się posługiwać bez Twojej wiedzy
    i dokonywać transakcji w internecie.

    Tej wady nie ma karta wirtualna VISA Multibanku, no ale Multibanku nie
    polecam.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-05-15 14:16:54
    Od: Benny <zbkm@_usun_interia.pl>

    tomekn wrote:

> [...]
    > pieniedzy, wpływy z mojej pracy przychodzą na konto ror i miesięcznie
    > dokonuje się automatycznie przelew na e-pko w kwocie 600zl potrzebne na

    Ja mam tylko konto w Inteligo i w ramach tego konta 2 rachunki. Na jeden
    (ten bez karty) wplywa wynagrodzenie itp, a drugi jest do placenia
    karta. Przelew miedzy rachunkami oczywiście jest bezpłatny.

    Zbyszek

  • 10. Data: 2004-05-15 16:27:51
    Od: "tomekn" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Derwich" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Konto inteligo sobie chwale, masz tu atrakcyjny dozwolony debet w
    rachunku,
    możliwe są linie kredytowe ? teraz mam do 9000zł
    > dostęp do funduszy inwestycyjnych, brak opłat za prowadzenie konta , 1 zł
    za
    > kartę miesięcznie.
    a płacisz 99grszy za przelew?
> [...]
    internecie.
    > Co może spowodować że ktoś może tym numerem się posługiwać bez Twojej
    O to bardzo mnie interesuje możesz to dokładniej opisać bo nie bardzo
    zrozumiałem. w E-pko miałem kartę która nie miała nic wspólnego z tokenem za
    którego pomocą robiłem przelewy na inne konta i co nadal mnie interesuje. Te
    3 cyfry to kod jakim wyciagasz pieniadze z bankomatu i zarazem płącisz w
    internecie ? a jakiś login jest ? bo 3 cyfry to mało coś?

    > Tej wady nie ma karta wirtualna VISA Multibanku, no ale Multibanku nie
    znasz coś oprócz multibanku ?
    pozdr
    tomekn