  • 21. Data: 2004-05-16 19:34:24
    Temat: Re: Inteligo ? Czy jest jakaś alternatywa ?
    Od: Krzysztof Cynarski <c...@a...bigfoot.com>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Krabowi przypadkowo wydrukowali i wysłali duplikat istniejącej karty. Co
    > nie oznacza wcale, że można to sobie zamówić. Ot - pomyłka. Fakt - nie
    > powinna się zdarzyć, ale IMHO nie ma co robić z jednostkowej sytuacji
    > reguły [...]

    AAaa, jasne... teraz skojarzylem... ;)
    Faktycznie pomyłka.. rozumiem, ze uraz i uczucie
    niepewnosci pozostalo ;)
    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2004-05-16 19:46:04
    Od: "tomekn" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "zbisa" <zbisa@SPAM_FUJzr.ita.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
    > dni
    >
    > wlasnie ucieklem z e-konta pkobp do Lucas Banku na e-lukas pro :-)
    > pozdrawiam! zbisa
    No to opowiadaj co tam dają ?
    pozdr
    tomekn

  • 23. Data: 2004-05-17 07:01:24
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "zbisa" <zbisa@SPAM_FUJzr.ita.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
    >news:c879tf$r3f$1@panorama.wcss.wr oc.pl...

    Czas przejęcia oferty e-pko przez inteligo nie został jeszcze okreslony.
    Będzie info na stronach e-pko o tym terminie i dopiero wtedy będzie 14 dni na
    podjęcie decyzji
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 24. Data: 2004-05-17 15:35:07
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "sdolina" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czas przejęcia oferty e-pko przez inteligo nie został jeszcze okreslony.

    Zgadza sie

    > Będzie info na stronach e-pko o tym terminie i dopiero wtedy będzie 14 dni
    na
    > podjęcie decyzji

    Nie zgadza sie.
    Decyzje nalezy podjac w ciagu 14 dni od otrzymania listu poleconego z
    pakietem startowym Inteligo.

    --
    Pozdrowienia

  • 25. Data: 2004-05-17 23:34:39
    Od: "zbisa" <zbisa@SPAM_FUJzr.ita.pwr.wroc.pl>

    > No to opowiadaj co tam dają ?

    nic szczegolnego - mam dosyc pkobp, mam tam marmurowe "od zawsze", mialem
    e-konto "od poczatku" - czas na zmiany.
    U Lucasa daja to co mialem dawniej w e-pkobp - jest token, oplaty takie
    same - 9zł miesiecznie, nie placi sie za przelewy, oprocentowanie kolo 4%
    rocznie. Zajrzyj na http://www.lukasbank.com.pl/oferta_konto.asp Ja nie mam
    szczegolnych wymagan...
    pozdrawiam! zbisa

  • 26. Data: 2004-05-20 16:19:44
    Od: "Jotka" <p...@o...pl>

    Użytkownik "tomekn" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam dostałem pocztą pakiet "startowy" Inteligo" obecnie mam jeszcze 12
    dni
    > czasu aby podjąć decyzję czy wstąpić do inteligo czy nie. Obecnie mam dwa
    > konta w pkobp jedno konto na które otrzymuje co miesiąc przelewy z zakładu
    > pracy i z którego korzystam na co dzień a drugim kontem jest e-PKO .konto
    > e-pko było dla mnie wydzielonym kontem oprócz zwykłego konta z którego

    witam, wlsnie ucieklem z epko do fortisbanku - e-pakiet, koszty prowadzenia
    podobne do epko(8 zeta/mc), poza tym przelewy za darmo, dodatkowo wyplata
    bez prowizji we wszystkich bankomatach w Polsce..
    minus: wplata kasy bez prowizji tylko w placowkach fortisa,
    jacek