    From: "tomekn" <t...@n...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo ? Czy jest jakaś alternatywa ?
    Date: Sat, 15 May 2004 11:29:10 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@80.51.250.98

    Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c84f8c$2fq$1@inews.gazeta.pl...
    > tomekn <t...@n...onet.pl> napisał(a):
    >
    > Inteligo jest kontem, ktore - mimo ze ci przyslano stosowny druk - nie
    wymaga
    > comiesiecznych wplat pensji, stypendium etc.
    Czyli to samo mogłem robić z e-pko ?
    > Jedynie od kwoty na rachunku zalezy, czy bedziesz placic za prowadzenie
    > rachunku, czy tez nie.
    > Licz sie tez z comiesieczna oplata (chyba 1,-) za karte Visa Elctron.
    masz na myśli tę którą dostałem pocztą w pudełku inteligo ?
    > Nie wiem, po co dublujesz sobie konta w PKO BP - ja korzystam z Inteligo
    > tylko ze wzgledu na liczne i bezprowizyjne dla Inteligo bankomaty PKO BP.
    Pisałem wyżej że chodzi mi oto aby zabezpieczyć swoje konto przed kradzieżą
    pieniedzy, wpływy z mojej pracy przychodzą na konto ror i miesięcznie
    dokonuje się automatycznie przelew na e-pko w kwocie 600zl potrzebne na
    opłatę rachunków. W ten sposób chronię swoje prawdziwe konto z większą sumą
    przed wyczyszczeniem przez mitycznych hakerów itp. Oczywiście ponosze koszt
    opłaty dwóch kont ale mam pewność że nikt mi później nie będzie udowadniał
    że przepuściłem pieniądze w internecie. Dlatego zastanawiam się czy mogę
    zastosować konto inteligo jako jedno konto dokonywać na nie przelwu całego
    swojego wynagrodzenia i śmiało płacić za jego pomocą w internecie nie
    obawiając się o wyczyszczenie konta czy traktować je jak do tej pory e-pko
    jako dodatkowe konto na kóre bede przelwał np 600zł miesiecznie. Masz rację
    po co dwa konta, ale gdyby jednak był jakiś limit miesięczny który można by
    ustawić na transakcje wykonane z internetu to było by to dla mnie bardzo
    ciekawa propozycja. A ciekaw jestem co z moją linia kredytową któa przecież
    opłacam ,trzeba znowu ją aktywować i opacić, chyba zadzwonie na info.
    pozdr
    tomekn