  • 1. Data: 2005-04-14 15:40:51
    Temat: Pytanie odnosnie eKonto....?
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    Witam, moze ktos mi powie o co chodzi... jakis czas temu zalozylem eKonto.
    Nie rozumiem jednej rzeczy... Jak ma na koncie pieniadze... wplacalem, i
    robilem przelewy... i caly czas albo sie stan zwiekaszal albo zmniejszal,
    ale zawsze "saldo" i "dostepne srodki byly jednakowe" , jak ostatnio
    wyplacilem w bankomacie 50zl to saldo zostalo jakbym nic nie wyplacil,
    a dostepne srodki sie zmniejszyly o 50zl, i do dzis jest roznica 50 zl,
    troche nie kapuje, czym niby rozni sie taki przelew od wyplaty w bankomacie,
    przeciez i tu i tu z konta ubywa jakas tam suma, a po drugie, wyplacilem
    w bankowacie PKO i nie pobralo zadnej prowizji ?!?
    Pozdrawiam

    begin 666 p.gif
    M1TE&.#EAH0`1`( ````3S/___R'Y! $```$`+ ````"A`!$```+_C(^IR^T/
    MHYRTVHNSWKS[#X9B!I0.D*"(JJBL]"[ES,54;#_Y>>P!GF*X*C[
    #JSA:!9._
    M)>UGZCFC-%34>+4VH;9CTY6%8J7;K_BL-&)96JYZ+0VWR$ E^TU];Z_ENCJ/
    M!X:G9R581M@WEC@4. AW=\@UT[:'Z+0D,VE9:<EHMHD("4E'ZABG&0DDNHG:
    MQ:=')NFYNAC;M=>Z`DC+&3>7YNO(Z_D;:UM,>S=Z2PP;/'R<F!J
    4S&CHYQ?=
    MFQPLC0G]UVG\!*?H#,:FQ6?2[(8Y+B>=SJX-['[X-%_/Q-_OCS$
    IH,"!! L:
    :/(@PH<*%#!LJ_ <QHL2)%"M:O(@Q8X8"`#L`
    `
    end

  • 2. Data: 2005-04-14 16:37:11
    Temat: Re: Pytanie odnosnie eKonto....?
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    Użytkownik "rom3k" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeciez i tu i tu z konta ubywa jakas tam suma, a po drugie, wyplacilem
    > w bankowacie PKO i nie pobralo zadnej prowizji ?!?

    1. Kwotę blokują natychmiast a zabierają po kilku dniach (jak zaksięgują).
    2. Prowizja 5 zł za wypłatę w bankomacie obcym jest widoczna w historii
    operacji (tak jak opłata za przelew do obcego banku). Zapomniałem tylko czy
    tą prowizję pobierają od razu, czy dopiero po zaksięgowaniu.