    From: "chip" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Integrum to szmira, syf i zlodziejstwo.
    Date: Wed, 20 Feb 2002 12:56:14 +0100

    Uzytkownik "leh" <l...@...pl> napisal w wiadomosci
    news:r2n57ucktksrs0hhmii7p88t10aeritceh@4ax.com...
    > "chip" <p...@i...pl> skribis:

    > nie wiedziales jakie masz oprocentowanie ?

    Wiedzialem....bylo 2,75% ale w ciagu weekendu spadlo do 1,75% a teraz znoiw
    niespodzianka i jest 2,75%:)))
    Poza tym wiesz, nie mam czasu na to by obserowwac co sie dzieje z moim
    oprocentowaniem.

    > jezeli dla kogos 3 zl to duzo, to niech lepiej trzyma w domu.

    3 zl to piwo, to chleb z kawakiem kielbasy....jak masz za duzo chetnie
    wezme..wiesz, rzecz w tym, ze kwota 3 zl przy oprocentowaniu 1,75 a nawet
    obecnym 2,75 to za duzo...
    I masz racje te pieniadze wiecej zarobia w "skarpecie" niz w banku.

    > No coz...

    Ale co z innymi....ktorzy upieraja sie, ze 3 zl to malo...przy koncie 1,75%,
    Boze gdzie Ci ludzie konczyli matematyke...