  • 1. Data: 2009-01-31 20:40:00
    Temat: Inny bank niż mBank
    Od: "Marek" <marek/@alt.ilawa.pl>

    Witam

    Możecie doradzić jakiś inny, bardziej rozsądny bank aniżeli mBank. Nie
    podobają mi się jego praktyki tak kredytowe jak i w zakresie lokat.

    Marek Kamiński
    -----------------------------
    Biuro Usług Informatycznych Alt s.c.
    14-202 Iława, ul. Kopernika 3c/14
    NIP 744-10-06-076
    tel. 0601665662 fax 089 6488362

  • 2. Data: 2009-01-31 22:52:52
    Temat: Re: Inny bank niż mBank
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Trzy post wyżej jest wałkowany ten sam tenmat, najpierw poszukaj zanim
    zaczniesz wylewać żale i zaśmiecać forum kilkoma takimi samymi postami.

  • 3. Data: 2009-01-31 23:43:08
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Kris wrote:
    > Trzy post wyżej jest wałkowany ten sam tenmat, najpierw poszukaj zanim
    > zaczniesz wylewać żale i zaśmiecać forum kilkoma takimi samymi postami.

    Odpisuj *pod* postem.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 4. Data: 2009-02-01 07:41:37
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Marek nadaje:

    > Możecie doradzić jakiś inny, bardziej rozsądny bank aniżeli mBank. Nie
    > podobają mi się jego praktyki tak kredytowe jak i w zakresie lokat.

    Nie ma innego banku, oznaczającego się rozsądkiem, który przejąłby twój
    kredyt. Za to jest kilka które zaopiekują się twoimi lokatami. Czytaj
    grupę.

  • 5. Data: 2009-02-01 07:51:20
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Kris" news:gm2ko8$qc2$1@news.wp.pl

    > Trzy post wyżej jest wałkowany ten sam tenmat, najpierw poszukaj zanim
    > zaczniesz wylewać żale i zaśmiecać forum kilkoma takimi samymi postami.

    1. To nie forum - to usenet :)
    2. Mamy desant "gimnazjalistów" na grupę :)