  • 1. Data: 2009-01-31 16:22:17
    Temat: Alior - powiadomienia SMS/email?
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Witam,

    Czy w Aliorze jakoś szczególnie trzeba aktywować powiadomienia sms/email
    inne niż "systemowe"? Bo u mnie są tylko systemowe, a fajnie jakby były
    o ruchach na koncie (przelewy in/out).

    Konto świeże, więc może to się musi przegryźć parę dni? ;)

    Pozdr,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-01-31 17:22:10
    Temat: Re: Alior - powiadomienia SMS/email?
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Tomek Głowacki pisze:
> [...]
    >
    > Czy w Aliorze jakoś szczególnie trzeba aktywować powiadomienia sms/email
    > inne niż "systemowe"? Bo u mnie są tylko systemowe, a fajnie jakby były

    A z czego wniosek, że takowe w ogóle są??

  • 3. Data: 2009-02-01 09:22:28
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Wojciech Nawara pisze:

    > A z czego wniosek, że takowe w ogóle są??

    Głowy nie dam, ale zdaje się, że ktoś na tej grupie pisał, że są...

    No nic, najwyraźniej nie ma, ale jeszcze sprawdzę u źródła.

    Pozdr,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-02-01 09:55:25
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Tomek Głowacki pisze:

    > Głowy nie dam, ale zdaje się, że ktoś na tej grupie pisał, że są...
    >
    > No nic, najwyraźniej nie ma, ale jeszcze sprawdzę u źródła.

    Nie ma. Ale myślę, że skoro systemowe uruchomili na samym starcie, to i
    te dotyczące zdarzeń na rachunkach będą w stanie niedługo uruchomić.