  • 1. Data: 2009-01-31 16:48:55
    Temat: Alior - wpłaty/wypłaty w placówce
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Rozumiem, że zgodnie z cennikiem wpłaty i wypłaty "w okienku" są
    bezpłatne ? Jak to wygląda w praktyce ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-01-31 17:27:28
    Temat: Re: Alior - wpłaty/wypłaty w placówce
    Od: BK <b...@g...com>

    On 31 Sty, 17:48, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Rozumiem, że zgodnie z cennikiem wpłaty i wypłaty "w okienku" są
    > bezpłatne ? Jak to wygląda w praktyce ?
    >
    > --
    > Mithos

    W praktyce jednooki pirat kasuje 3 zlote dukaty od wplaty ;-)))

  • 3. Data: 2009-01-31 17:34:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    BK pisze:
    > W praktyce jednooki pirat kasuje 3 zlote dukaty od wplaty ;-)))

    W praktyce mogą być duże kolejki albo np "zepsuta kasa".

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-01-31 18:49:21
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gm2242$q3r$1@news.onet.pl, *Mithos* wrote:

    > W praktyce mogą być duże kolejki albo np "zepsuta kasa".

    Przy takiej ofercie to duzej kolejki raczej nie bedzie. To nie eurobank czy
    pkobp gdzie czlowiek sie przepycha z emerytami ;-)
    Jak dla mnie utrudniajace zycie sa godziny pracy oddzialow...
    Na szczescie jest ta karta darmowa przez rok - to se mozna wyplaty robic
    gdzie popadnie.
    a wplaty przelewami z innych bankow - gdzie nie pojde to mam konto :D

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2009-01-31 18:58:25
    Od: BK <b...@g...com>

    On 31 Sty, 19:49, "darnok" <darnok-
    allegroMALPAwpKROPK...@anty.spam.ch> wrote:

    > Przy takiej ofercie to duzej kolejki raczej nie bedzie. To nie eurobank czy
    > pkobp gdzie czlowiek sie przepycha z emerytami ;-)
    > Jak dla mnie utrudniajace zycie sa godziny pracy oddzialow...

    E tam widze, ze sie zmienia. U mnie zrobili do 19, mowiono mi, ze
    przymiarki tez sa czynione do pracujacej soboty :)

  • 6. Data: 2009-01-31 19:33:54
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    > Rozumiem, że zgodnie z cennikiem wpłaty i wypłaty "w okienku" są bezpłatne
    > ? Jak to wygląda w praktyce ?

    W praktyce tak samo, kolejek nie ma.
    Ale troche dziwniej niż w innych bankach, tych bez wyższej kultury
    bankowości.

    Przy wpłacie 500zł, pani w kasie zażądała dowodu osobistego mimo, że podałem
    nr konta.Po dłuższej dyskusji stwierdziła, że mogłaby przyjąć bez dowodu,
    ale system jej nie pozwala, bo musi wpisać dane z dowodu.
    Dopiero interwencja u drugiego pracownika spowodowała , że system jednak
    przyjął 500zł bez dowodu co kasjerke trochę zdziwiło, bo podobno wcześniej
    nie chciał.

    Podpisałem się na ekranie i kasjerka mówi - dziękuje do widzenia. I tu
    dialog jak z monty python-a.
    Ja - zwykle przy wpłacie to chciałbym miec cos takiego jak potwierdzenie
    wpłaty czyli pokwitowanie.
    Kasjerka - my już odchodzimy od pokwitowań, to nowoczesny bank.
    Ja - skąd mam wiedzieć czy pieniądze wpłyneły na konto.
    Kasjerka - to ja sprawdze u siebie na monitoże i panu powiem - tak już są.
    Ja - a jak pani źle zobaczyła albo jakiś hacker czy wirus wykasuje dane
    Kasjerka - zapewniam pana u nas to niemożliwe, do widzenia.
    Ja - jednak zamiast zapewnień chciałbym pokwitowanie.
    Kasjerka - jak pan sie tak upiera to mogę wydrukować wszystkie operacje
    46szt z dzisiejszego dnia.
    Ja - nie interesuja mnie specjalnie operacje innych klientów tylko moja.
    Kasjerka - to bedzie problem, bo można wydrukowac tylko wszystkie operacje,
    taki system.

    Znowu po interwencji u innego pracownika okazało sie, że mozna wydrukować
    jedną operacje, a w systemie trzeba odznaczyć pozostałe.
    Pani nawet przystawiła pieczatke na wydruku i to by było na tyle jeśli
    chodzi o praktyke.

    Pzdr
    mareK

  • 7. Data: 2009-01-31 19:56:05
    Temat: Re: Alior - wp?aty/wyp?aty w placówce
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    mareK <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Kasjerka - jak pan sie tak upiera to mog? wydrukowa? wszystkie operacje
    > 46szt z dzisiejszego dnia.

    Hmmm... jakby dała operacje innych klientów to byłoby ciekawie.

    a.

  • 8. Data: 2009-01-31 21:12:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    darnok pisze:
    > Jak dla mnie utrudniajace zycie sa godziny pracy oddzialow...

    To wiem ale nie jest to dla mnie jakiś wielki problem (pracuje w
    zasadzie w centrum).

    > Na szczescie jest ta karta darmowa przez rok - to se mozna wyplaty robic
    > gdzie popadnie.

    Rozumiem, że darmowa na fali promocji, która już się zakończyła ?

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-02-01 23:43:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wemif" gm2acl$2pk$...@j...tahoe.pl

    > Hmmm... jakby dała operacje innych klientów to byłoby ciekawie.

    Ciekawe, ile by dali za zwrot :) tego spisu i czy żądaliby jakiegoś oświadczenia
    co do braku kopii. ;) A gdyby nie zechcieli odkupić, ile by dały gazety. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'