  • 1. Data: 2003-02-02 19:01:00
    Temat: Troche OT - kwalifikowany podpis elektroniczny
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    OK..... wczoraj w wiadomosciach pokazano premiera wysylajacego list do
    marszalka sejmu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
    Czy ktos sie orientuje kto takie certyfikaty juz wydaje? Chodzi mi
    oczywiscie o kwalifikowany podpis elektroniczny.

    AP

  • 2. Data: 2003-02-03 11:11:29
    Od: m...@e...pl

    > Czy ktos sie orientuje kto takie certyfikaty juz wydaje? Chodzi mi
    > oczywiscie o kwalifikowany podpis elektroniczny.

    szczcinska spolka Unizeto, niedlugo beda inne: KIR, Signet, PWPW i cos tam
    jeszcze